آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

خانه / استان ها / آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع مردم شهر بن، گفت: پاسداران مظهر اقتدار و صلابت مردم ایران هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در جمع مردم شهر بن، گفت: پاسداران مظهر اقتدار و صلابت مردم ایران هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر در جمع مردم ، رزمندگان اسلام و پاسداران شهرستان بن با تبریك میلاد امام حسین و حضرت عباس و امام سجاد علیهم السلام، اظهار داشت: راه امام حسین علیه السلام راهی است كه انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام افزود: در تعابیر پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام ، راه امام حسین علیه السلام سریع‏ترین راهی است كه می تواند ما را در مسیر قرب الی الله سوق دهد و به نقطه كمال برساند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد: بزرگان و علما و شهدا با توسل به امام حسین علیه السلام راه قرب الهی را بسیار سریع طی نمودند و برای همه ما محرز است كه یاد و نام سیدالشهدا علیه السلام بهترین عملی است كه در روز قیامت به انسان كمك می كند و ما را از عذاب نجات می دهد.

وی با اشاره به اقدام ترامپ در تروریستی اعلام كردن سپاه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه با حقد و كینه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخورد كرده اند و همیشه كینه پاسداران را بر دل داشته اند، زیرا از ابتدای انقلاب اسلامی همواره سپاه مقابل نقشه های شوم دشمنان ایستادگی كرده است.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: سپاه هم در دفاع مقدس جانانه مقاومت كرد و هم بعد از آن در بحث سازندگی كمك زیادی به دولتها و مردم داشت و امروز نیز در بحث سیل با تمام توان در كنار دیگر نیروهای مسلح آماده خدمت به مردم است و از هیچ كوششی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نكرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در پایان تاكید كرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند كه آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند و همه دست به دست هم داده و متحد در برابر استكبار جهانی ایستاده اند و به حول و قوه الهی پیام انقلاب به اقصی نقاط جهان خواهد رسید و قیام امام حسین علیه السلام جهانی خواهد شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *