آمریکا در بدترین شرایط نظامی است

خانه / استان ها / آمریکا در بدترین شرایط نظامی است

سردار رمضان شریف در جمع رزمندگان تبلیغات رزمی دفاع مقدس لشگر قمربنی هاشم(علیه السلام)گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به اختلافات درون کشور دل بسته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ 44قمربنی هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه الله (ارواحنافداه) در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با اشاره به تحقیقات صورت گرفته، میزان بهره وری  مدیریتی در دوران دفاع مقدس را 6برابر زمان فعلی دانست و تأکید کرد: اعداد و ارقام آماری معناداری در این تحقیق وجود دارد و باید بدانیم که برای بالابردن بهره وری به میزان دوران د فاع مقدس نباید شعار داد.

وی، قدرت ایمانی همه دست اندرکاران، رزمندگان، بسیجیان و  فرماندهان و رزمندگان اسلام را عامل بهره وری بالای مدیریتی در دوران دفاع مقدس برشمرد و در ادامه  با اشاره به تحقیقی که فرانسویان درباره 8 سال دفاع مقدس انجام داده‌اند، افزود: در این تحقیق فرانسویان مبنا را وصیت‌نامه شهدای 17 تا 45 سال قرار داده‌اند و تجهیزات، دیپلماسی و تبلیغات و پشتیبانی بین‌المللی از هر دو طرف جنگ را با نتایجی که طرفیت به دست آورده اند مقایسه کرده‌اند، که بیان شده به هیچ وجه تجهیزات ایران با عراق قابل مقایسه نیست.

وی با اشاره به پشتیبانی کامل لجستیکی کشورهای عربی، آمریکا و … از رژیم بعث عراق، تصریح کرد: آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی هر دو می خواستند که جمهوری اسلامی ایران تغییر رفتار دهد و تبدیل به الگو نشود. این یک موضوع تاریخی است و دشمن همواره درصدد بوده و هست.

سردار رمضان شریف، تأکید کرد: بر اساس تحقیق فرانسوی ها، سقوط صدام  و حزب بعث عراق محصول دفاع مقدس بوده نه محصول نبرد با آمریکا؛ زیرا وقتی آمریکایی ها مجسمه صدام را پایین کشیدند، هیچ جایگاه اجتماعی در عراق نداشت و حمله صدام به کشور کویت نیز محصول ناکامی در جنگ با ایران بود.

وی، در ادامه تبیین تحقیق فرانسویان از وصیت نامه شهدای دفاع مقدس، گفت: در این تحقیق به سه موضوع مشترک در وصیتنامه‌های شهدا اشاره شده که رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز بوده است و اولین نکته مشترک انگیزه معنوی و دینی و بنیان مستحکم خانواده مذهبی و متدین آنان می باشد.

سخنگوی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: توصیه همه رزمندگان به پیروی از حرف امام و ارادت قلبی و عمیق آنان به رهبر دومین نکته مشترک در وصیت نامه رزمندگان و شهدای دفاع مقدس بوده است.

 وی دست چین شدن شهدا از تمام نقاط جغرافیایی کشور را که نشان دهنده اتحاد بین اقوام مختلف ملت ایران است، سومین نکته مشترک در وصیت نامه شهدا دانست.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه، با اشاره به رویکرد دشمنان انقلاب اسلامی برای مقابله با  نظام اسلامی، تصریح کرد: امروز می‌بینیم که  این سه موضوع در دستور کار شبکه‌های ماهواره‌ای، خبری و تولید فیلم و مستند دشمنان قرار گرفته است.

سردار شریف، یادآور شد: دشمنان تلاش می کنند پیوند بین خانواده ها را ضعیف و اتحاد اقوام را از بین برده و میزان ارادت آحاد جامعه به رهبری را کاسته یا حداقل آنها را در بخش هایی دچار شک و تردید کنند.

مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در ادامه سخنان خود به اهمیت اثرگذاری و نقش رزمندگان تبلیغات در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هرآنچه از دوران دفا مقدس باقی مانده، محصول نقش آفرینی شما رزمندگان تبلیغات است که از فراخوان مردم در کوچه ها تا اعزام به جبهه و هزاران آیتم فرهنگی در شبهای عملیات و بازگشت پیروزمندانه رزمندگان و تشییع باشکوه شهدا تولید شده است.

سردار شریف،  با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه «ما با منطق اسلام را بر کره خاکی حاکم خواهیم کرد» ادامه داد: اکنون آرزوهای ما از جمله آزادی شیعیان عراق و رسیدن به کربلا به اعتبار تدابیر حضرت امام (ره)  محقق شده است.

وی به رهبری های داهیان مقام معظم رهبری و خلف صالح معمار کبیر انقلاب اسلامی در هدایت جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان مدافع حرم آل الله در نابودی گروه های تکفیری داعش نیز اشاره کرد و افزود: زمانی که همه دم از سقوط دمشق در سه ماه اول وقایع شامات می زدند، مقام معظم رهبری از ایستادگی مردم و ارتش سوریه سخن گفتند چندی پیش هم یکی از سرداران پرافتخار سپاه پایان حکومت داعش را اعلام کرد.

این مقام مسئول، با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن سعی دارد با تبلیغات روانی و تضعیف اقتصاد کشور مردم را دلسرد و ناامید کند.

سردار شریف، بزرگ سازی رسانه ای حوادث با هدف زیر سؤال بردن نظام جمهوری اسلامی را از دیگر اقدامات دشمان انقلاب برشمرد و تإکید کرد: امروز آمریکا در بدترین شرایط نظامی است و به غیر از عملیات روانی و رسانه‌ای چیزی ندارد.

معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه 90درصد خوارک عملیات تبلیغاتی و روانی دشمن از داخل کشور گرفته می شود، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی به اختلافات درون کشور دل بسته اند.

وی با اشاره به اهمیت حفظ اتحاد بین مردم و مسئولان کشورف افزود: دشمن در تلاش است در بین مردم و مسئولان اختلاف ایجاد کند و زمانی‌که پالسی مبنی بر وحدت از جمهوری اسلامی دریافت می‌کند به لرزه می‌افتد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود، خدمت رسانی به مردم را از اهداف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه دانست و گفت: فرزندان این ملت در دمای 50 درجه محیطی و 70درجه هنگام جوشکاری درون لوله های انتقال آب، در پروژه غدیر با جان فشانی به آبادان و خرمشهر آبرسانی کردند.

وی، با اشاره به انجام پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با کیفیت بهتر، زمان و هزینه کمتر نسبت به نیروهای خارجی، ابراز امیداوری کرد: با مشارکت قوای سه گانه و تشکیل قرارگاه اقتصادی تمام تهدیدات به فرصت تبدیل شوند.

گفتنی است: قرائت قرآن، پخش کلیپ و نماهنگ، برپایی نمایشگاه عکس تبلیغات رزمی، خاطره گویی، رزمندگان تبلیغات دفاع مقدس و فعالان واحدهای سمعی بصری، مؤذنین و مکبرین، طلاب تبلیغی رزمی ، تجلیل از رزمندگان نخبه تبلیغات و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و ادای احترام به شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شهرکرد از دیگر برنامه های این همایش بود.

ده شهید تبلیغات رزمی و 40 جانباز تبلیغات رزمی یادگاران ماندگار لشگر عملیاتی قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس می باشند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *