اعزام کاروان هیات رزمندگان اسلام زهک به مشهد

خانه / استان ها / اعزام کاروان هیات رزمندگان اسلام زهک به مشهد

 4 مرداد روز زیارتی امام رضا علیه السلام کاروان با حضور در مهدیه مشهد دربرنامه های سخنرانی  و مداحی  که توسط  هیات رزمندگان اسلام مشهد برنامه ریزی شده بود حضور یافتند.

اعزام ٨۴ نفر به مشهد مقدس توسط هیات رزمندگان اسلام شهرستان زهک

حسین ریکی مدیر اجرائی هیات رزمندگان زهک بیان نمود: تعداد ٨۴ نفر زائر خواهر و برادر بوسیله دو دستگاه اتوبوس از شهرستان های زابل و زهک به مشهد مقدس اعزام شدند .

ریکی افزود : این کاروان که از تاریخ 3 مرداد لغایت 8 مرداد 98 به مدت 6 روز به طول انجامید در مدت 4 روز در  مشهد اسکان داشته و در برنامه های فرهنگی و زیارتی شرکت نمودند

ریکی درخصوص برنامه های فرهنگی و زیارتی این کاروان اظهار نمود :

 4 مرداد روز زیارتی امام رضا علیه السلام کاروان با حضور در مهدیه مشهد دربرنامه های سخنرانی  و مداحی  که توسط  هیات رزمندگان اسلام مشهد برنامه ریزی شده بود حضور یافتند.

5 مرداد ماه حضور در برنامه تعیین شده دارالهدایه حرم مطهر رضوی سخنرانی و مداحی و همچنین اجرای همخوانی دسته جمعی کاروان در حرم مطهر

6 مرداد ماه  حضور زائرین در منزل خانواده سردار شهید رجبعلی محمدزاده فرمانده وقت سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان که در سال ١٣٨٨ در عملیات تروریستی پیشین به همراه سردار شهید نور علی شوشتری به فیض شهادت نائل امدند  و تجدید بیعت با مقام شاخص شهدای انقلاب اسلامی که با اهدای لوح یاد بود از خانواده شهید تجلیل به عمل آمد.

ریکی هدف از اجرای این چنین برنامه هایی را ارائه و نشر فضائل اهل بیت علیه السلام و الگو قراردادن سبک زندگی اهل بیت در میان اقشار مختلف  جامعه بیان نمود که در همین راستا نشست های صمیمانه معرفتی به صورت مکرر در بین خواهران و برادران توسط روحانی کاروان در محل اسکان و در طول مسیر برگزار گردید.

شایان ذکر است در پنج ماه ابتدای سال 98 علاوه بر برنامه های فرهنگی و مذهبی ونشست های معرفتی دو کاروان زیارتی به مقصد مشهد مقدس و قم توسط هیات رزمندگان اسلام شهرستان زهک برگزار گردیده است.

 

هیات رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *