امام خميني(ره)احياگر واقعي اسلام ناب محمدي است

خانه / استان ها / امام خميني(ره)احياگر واقعي اسلام ناب محمدي است

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام ، درجمع رزمندگان و كاركنان ناحيه مقاومت بسيج بن گفت: امام خميني (ره) احياگر واقعي اسلام ناب محمدي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار حميدرضا توسلي با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل (ره) و شهداي 15 خرداد، گفت: امام خميني (ره) با الگوگيري از حركت ائمه معصومين عليهم السلام مقابل طاغوتهاي زمان ايستاد و انقلابي را پايه ريزي كرد كه موجب احياي اسلام ناب محمدي شد و زمينه را براي تقويت مباني اصيل اسلامي آماده كرد.

معاون هماهنگ كننده نمايندگي ولي فقيه در سپاه قمر بني هاشم عليه السلام اظهار داشت: مردم ايران از ابتداي انقلاب و قبل از آن با جان و دل به حرف امامين انقلاب گوش دادند و در مسير ولايت حركت كردند و همين امر موجب پيروزهاي متعددي براي انقلاب اسلامی شد.

يادگار هشت سال دفاع مقدس افزود: دشمنان انقلاب اسلامي فكر مي كردند اين انقلاب در ابتدا شكست خواهد خورد، ولي وقتي ديدند با تمام قوا از مشكلات عبور كرد و به ثبات رسيد و به كشورهاي منطقه صادر شد و به الگويي براي تمام آزادي خواهان جهان مبدل گشت به دشمني سرسختانه با انواع روشها با اين انقلاب پرداختند.

وي ادامه داد: خداوند لطف بزرگي به مردم ايران اسلامي، بلكه به تمام ملتهاي منطقه كرد كه روحيه استكبار ستيزي و آزادمنشي و استقلال طلبي در برابر قدرتهاي ظالم و فاسد و زورگو را به آنها هديه كرد و همين امر باطل السحر نقشه هاي شوم استكبار جهاني عليه منطقه و مقاومت اسلامي گرديد.

سرهنگ توسلي تاكيد كرد: ما نبايد از كيد دشمنان غافل شويم زيرا لحظه اي غفلت باعث پيشروي دشمن و ضربه به انقلاب خواهد شد، بلكه بايد رمز پيروزي كه همان مقاومت و ولايتمداري است را در خود تقويت كنيم و با افزايش معنويت و بصيرت سياسي دشمن را در عرصه جنگ نرم و اقتصادي نيز شكست دهيم.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *