برنامه هاي هيات رزمندگان اسلام شهرستان شفت اعلام شد

خانه / استان ها / برنامه هاي هيات رزمندگان اسلام شهرستان شفت اعلام شد

احمد قاسمی در نشست هم اندیشی خود با اعضای اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شفت اهم برنامه های این هیئت را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

احمد قاسمی در نشست هم اندیشی خود با اعضای اجرایی هیئت رزمندگان اسلام شفت اهم برنامه های این هیئت را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

وی با اشاره بر اینکه سه شنبه اول تیر مراسم شام ولادت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت علیهم السلام در شهدای گمنام شفت برگزار می شود، افزود: در این مراسم برنامه ریزی شده تا تلاوت قرآن، مولودی خوانی همراه بانماز جماعت مغرب و عشا و همچنین پذیرایی افطار انجام شود.

مسوول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان شفت با اشاره بر اینکه از جمعه ۴ تیر به مدت ۵شب مراسم ویژه شب های قدر همچون سال های گذشته با آمادگی هرچه بیشتر برگزار خواهد شد، بیان داشت: سخنرانی و احیا شبهای قدر، مناجات، پذیرایی سحری و نماز جماعت صبح از مهمترین برنامه های هیئت رزمندگان برای میهمانان شب قدر خواهد بود.

قاسمی مژده ای نیز برای برادران و خواهران شفتی داشت و گفت: برادران و خواهران با الویت ۴۵ سال به بالا که تا کنون به زیارت امام رضا علیه السلام مشرف نشده اند ثبت نام و به صورت رایگان بعداز ماه رمضان به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

وی افزود: علاقه مندان به جهت شرکت در این سفر زیارتی می توانند برای ثبت نام به حرم شهدای گمنام شفت عصرها ۵تا۷ بعد از ظهر مراجعه و تا نهم تیر ماه نسبت به این مهم اقدام نمایند.

مسوول هیئت رزمندگان شفت در پایان از عموم مردم شهرستان به ویژه دختران و پسران جوان خواست تا در این برنامه های ویژه حضور بهم رسانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *