برگزاری نشست استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان

برگزاری نشست استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان + گزارش تصویری

خانه / اختصاصی هیأت / برگزاری نشست استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان + گزارش تصویری

نشست استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان، روز چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان، مدیر هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام در اهواز برگزار شد.

نشست استانی مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان، روز چهارشنبه ۴ بهمن ۹۶ با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج احمد پناهیان، مدیر هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی هیات رزمندگان اسلام در اهواز برگزار شد.

در این نشست که در محل قرارگاه کربلا برگزار شد، ابتدا سردار مواساتی، جانشین قرارگاه کربلا و مسئول هیئت رزمندگان شهرستان بهبهان ضمن عرض خیر مقدم، با یادآوری عظمت این مکان و شهدای بزرگی که در این قرارگاه جنگ نظامی آن روز را برنامه ریزی و فرماندهی می کردند، تأکید کرد شما نیز در سنگر فرهنگی جای آن عزیزان نشسته اید و جنگ امروز نیز کمتر از چنگ آن روز نیست.

در ادامه مدیران هیئت های نوجوانان عاشورایی 15 شهرستان حاضر در همایش (هویزه، بهبهان، دزفول، بخش مرکزی، حمیدیه، ماهشهر، رامهرمز، اندیمشک، خرمشهر، امیدیه، شوشتر، لالی، هندیجان، آبادان و اهواز) گزارشی از عملکرد خود ارائه کردند.

حجت الاسلام حاج احمد پناهیان، مدیر نوجوانان و جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام نیز در این نشست صمیمی، ضمن تذکر این نکته که گزارشات بایستی حول محور میثاق 14 ماده ای ما در پایان همایش سراسری امسال در مشهد داده شود، بر توجه جدی به برنامه هایی که به طور خاص مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند (مثل اردوهای جهادی، اردوهای راهیان نور، تشکیل هیئت اندیشه ورز و رصدگر و…) تأکید ویژه کردند.

ایشان خطاب به مدیران هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان افزودند: همانطور که افراد طرف مقابل شما در فتنه اخیر جریان سازی کردند و گاه با تعدادی معدود، یک شهر و حتی استان را درگیر کردند، شما هم باید در طرف مقابل و در جهت مثبت بتوانید با همین تعداد کم در سطح شهرستان و استان جریان سازی کنید.

حجت الاسلام پناهیان، همچنین با تأکید بر توجه به اردوهای راهیان نور، گفتند: درست است که خوزستان خودش منطقه عملیاتی است، اما نوجوانان امروز که در آن فضا نبوده اند! حال که از همه استانها در اردوهای راهیان نور شرکت می کنند، نباید این حرکت در خود استان خوزستان کمرنگ شود. ایشان کلاسهای باشکوه و پر رونق قرآن را از دیگر سرمایه های معنوی استان خوزستان شمردند و به هیئتهای نوجوانان و جوانان عاشورایی پیشنهاد دادند به طور ویژه در این زمینه سرمایه گذاری کنند.

مدیر نوجوانان و جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام، ضمن تأیید گله های هیئات شهرستانها مبنی بر کمبود بودجه و امکانات و با یادآوری مشکلات مالی ستاد مرکزی در شرایط کنونی، گفتند: حسینیه های فعلی ثارالله و هیئات رزمندگان سراسر کشور را جوانان هم سن و سال شما در آن سالها کلید زده اند و به اینجا رسانده اند. ایشان با یادآوری بیان حضرت آقا به سردار نجات مبنی بر «کارستان» بودن تشکیل این هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی، اظهار داشتند: حال نوبت شما جوانهاست که در خودتان، انجام کارهای بزرگ را ببینید و کارهای بزرگتر از قبل را کلید بزنید.

جناب آقای زکی پور، مدیر اجرایی هیئت رزمندگان استان خوزستان نیز در این نشست با تأکید بر تأثیر و جایگاه خاص هیئت رزمندگان در مسائل مختلف استان خوزستان و شهر اهواز، هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی شهرستانها را نیز به فعالیت بیشتر و شرکت و تأثیرگذاری در امور شهرستان خود با همکاری نهادهای دیگر تشویق کردند.

در پایان حجت الاسلام آلبوعطیوی به عنوان مسئول جدید نوجوانان و جوانان عاشورایی استان خوزستان معارفه، و از زحمات جناب آقای هادی توکل در این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

گزارش تصویری مراسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *