برگزاری یادواره آبروی محله در شهر گوجان

خانه / استان ها / برگزاری یادواره آبروی محله در شهر گوجان

یادواره شهید حشمت الله جهانبازی با عنوان آبروی محله افتخار کوچه با حضور بسیجیان و اقشار مختلف مردم شهر گوجان ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛صمصام امیری، همرزم شهید حشمت الله جهانبازی در آغاز به بیان خاطراتی از فداکاریها و رشادتهای شهید جهانبازی و دیگر همرزمانش پرداخت و گفت: اسارت کمتر از شهادت نیست؛ اما شرط وشروطی دارد از جمله اینکه؛ باید پیام رسان جانفشانیهای شهدای هشت سال دفاع مقدس باشیم؛ همچون حضرت زینب سلام الله علیها و امام سجاد علیه السلام که پیام رسانان واقعه کربلا بودند.

حجت الاسلام ملکپور، امام جمعه فارسان نیز در این مراسم معنوی گفت: شهدا، فقط آبروی محله و شهر نیستند؛ بلکه آبروی کشور ایران و حتی همه ی جهان هستند.

وی افزود: اینکه شهدا جان خود را در راه دین و کشور فدا کردند، قطعا در پی کسب رضای خدا بودند و به سخن سرور و سالار شهیدان که فرمودند: خیر دنیا و آخرت در این است که شما رضایت خداوند تبارک و تعالی را بدست آورید؛ چرا که اگر رضایت مردم، برای هر کسی مهم باشد. خداوند آن شخص را به خودش و به مردم واگذار می کند؛ اما اگر رضایت حق در همه ی کارها باشد، دنیا و آخرت آنها تضمین شده است، که شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی، مقام و منزلتی  که در دنیا پیدا کردند؛ حاصل رضایت خدا و عزیز بودن نزد خداوند می باشد.

در حاشیه این برنامه نیز برنامه هایی چون؛ مداحی، قرائت زندگی نامه و وصیت نامه شهید جهانبازی و پذیرایی انجام گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *