بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه بصیرت و ایام فاطمیه

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه بصیرت و ایام فاطمیه

در آستانه دهمین سالروز حماسه 9 دی و همزمانی ایام فاطمیه با آغاز دهه بصیرت ، بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه بصیرت ایام فاطمیه را با شعار بصیرت فاطمی منتشر می نماید. آنچه در ادامه خواهید خواند متن کامل این بیانیه است.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه بصیرت و ایام فاطمیه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام در آستانه دهمین سالروز حماسه 9 دی و همزمانی ایام فاطمیه با آغاز دهه بصیرت ، بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت دهه بصیرت ایام فاطمیه را با شعار بصیرت فاطمی منتشر می نماید. آنچه در ادامه خواهید خواند متن کامل این بیانیه است.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

ایام ها و مناسبت های دینی و مذهبی، بهترین فرصت های طلایی برای تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و آموزه های اهل بیت علیهم السلام است.

در این میان، ایام فاطمیه جایگاه خاص و ویژه ای دارد. هم زمانی ایام فاطمیه در سال 1398 با دهه بصیرت، اهمیت و ضرورت توجه به این ایام، با هدف کسب بصیرت فاطمی برای عبور از جنگ شناختی نظام سلطه علیه ملت مومن و انقلابی ایران را مضاعف می نماید. دشمنان اسلام در شرایط حاضر، تمام ابزارهای مدرن و پیشرفته فرهنگی خود در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را فعال ساخته، به نتایج، آثار و پیامدهای این جنگ دل بسته اند. فتنه انگیزی های جبهه استکبار در سال88، دی ماه96 و آبان98، نشان می دهد که دشمنان برای غلبه بر ملت ایران، رو به خدعه، نیرنگ و فریب آورده، به دنبال تاثیرگذاری بر اذهان، دل ها و قلوب،با هدف جدا سازی مردمان این سرزمین از انقلاب و ولایت هستند. بصیرت افزایی عمومی در جامعه همانند چهل سال گذشته، باطل السحر این قبیل توطئه های شیطانی و خطرناک است. ایام فاطمیه و تقارن آن با دهه بصیرت، بهترین فرصت برای هیاتهای مذهبی و برپاکنندگان جلسات و مراسم های این مناسبت مذهبی، برای افزایش بصیرت فاطمی مخاطبین دل داده به اهل بیت علیهم السلام است که در مجالس عزای حضرت زهرا سلام الله علیها شرکت می کنند.

حضرت زهرا سلام الله علیها، خود قله بصیرت و پرچمدار دفاع از حق و ولایت در سخت ترین شرایط است. هرکس ین دخت گرامی پیامبر عظیم الشان اسلام وسیده زنان عالم را به درستی بشناسد، هرگز راه گم نکرده و از صراط مستقیم الهی خارج نخواهد شد. حضرت زهرا سلام الله علیها از نظرحضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، زنی است که افتخار خاندان وحی بوده و چون خورشیدی برتارک اسلام عزیز می درخشد و فضایل او هم تراز فضایل بی نهایت پیامبراکرم و خاندان عصمت و طهارت است.

در کلام مقام معظم رهبری نیز از حضرت زهرا سلام الله علیها، به عنوان معمای ناشناخته ذهن و معارف بشری یاد شده و معظم له در وصفش می فمایند: « عمده ترین رمز بقای اسلام، از طریق حضرت فاطمه سلام الله علیها است.»

بهترین مجالس در ایام فاطمیه، آن مجالسی خواهد بود که سخنرانان و مداحان آن مجالس، بر معرفی و شناساندن مکتب فاطمی و سیره نظری و عملی حضرت زهرا سلام الله علیها تمرکز نمایند و به اقتضای شرایط مخاطبین، با چنین رویکردی سخن بگویند. اگر منظومه فکری و مکتب فاطمی به درستی شناخته شود، آن گاه مشخص خواهد شد که منظومه فکری، امامین انقلاب اسلامی یعنی امام و رهبری، از آن چشمه نورانی گرفته شده است. دشمنان مکتب امام و رهبری، در واقع همان دشمنان مکتب فاطمی و دشمنان دین، حقیقت، عدالت و آزاگی هستند. فلذا در مجالس عزای فاطمی، هم باید با مکتب و منظومه فکری آن حضرت آشنا شد، و هم دشمنان دیروز و امروز آن حضرت و مکتب و منظومه فکری اش را شناخت. بدون تردید خروجی، آثار و پیامدهای چنین مجالسی، تقویت جبهه ولایت با ساخت نیروهای انقلابی و در نهایت غلبه مومنین فاطمی بر جبهه استکبارخواهد بود.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *