بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443

شب و روز ماه محرم، یک فرصت طلایی و بی نظیر برای تمامی آزادی خواهان و تشنگان عدالت و ظلم ستیزان است. چرا که ماه محرم در حقیقت ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام عدالت در مقابل باطل و در یک کلام ماه محرم، نقشه راه و الگوی عملیاتی برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام در آستانه ایام محرم الحرام 1443 و اقامه عزای حسینی بیانیه سیاسی انقلابی ستاد مرکزی این هیات را که به همین مناسبت صادر شده است را منتشر کرد.

در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات متن کامل این بیانیه را خواهید خواند.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443
بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت ماه محرم 1443

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ((محرم)) این ماه حیات بخش به بشریت و به ویژه ماه رهایی بخش امت اسلام فرا رسید .درک و فهم عمیق و درست این ماه بی بدیل در تاریخ بشر و ادیان توحیدی، آن گاه حاصل می شود که در منظومه فکری و مکتب حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) ، به عمق معنای این جمله راهبردی که فرمود: (( هر چه داریم از محرم و صفر است)) دست یابیم. آری از منظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته؛ از این روی وظیفه تمامی پیروان مکتب رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) است که محرم را زنده نگه دارند و با زنده نگه داشتن نام مبارک سید الشهداء و قیام خونینش در کربلا، راه سعادت و رستگاری، راه رسیدن به قله های عزت و افتخار و راه رسیدن به قله های انسانیت و مقام خلیفه الهی را پر فروغ تر سازند.

شب و روز ماه محرم، یک فرصت طلایی و بی نظیر برای تمامی آزادی خواهان و تشنگان عدالت و ظلم ستیزان است. چرا که ماه محرم در حقیقت ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام عدالت در مقابل باطل و در یک کلام ماه محرم، نقشه راه و الگوی عملیاتی برای رسیدن به پیروزی نهایی حق بر باطل است. از این روی باید تمامی مجالس عزاداری سیدالشهدا را به اقتضای شرایط کرونایی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، در فضای حقیقی و مجازی، به یک دانشگاه و کلاس درس معرفت افزا تبدیل نمود. رسانه ملی، اصحاب سخن و صاحبان قلم و تربیون و در این میان از همه مهم تر ، هیات های مذهبی و مداحان اهل بیت علیهم السلام، باید به رسالت انقلابی خود بیش از پیش توجه نموده، و در زمانه ای که جبهه استکبار با تمرکز راهبردی بر جنگ نرم و فعال ساختن جریان تحریف و با انواع دروغ پردازی ها و سیاه نمایی ها و جنگ تبلیغاتی می خواهد روحیه انقلابی و عاشورایی را در جامعه ایرانی و کشور امام زمان نابود سازد، با استفاده از ظرفیت و اکسیر محرم و شور و شعور حسینی، تمامی این توطئه های شیطانی دشمنان را نقش بر آب و به حرکت انقلابی ملت ایران شتاب بخشند.

اینک رهبر حکیم انقلاب اسلامی، این پرچمدار تمامی آزدی خواهان و ظلم ستیزان جهان، از نقشه اصلی و توطئه بزرگ دشمنان شکست خورده از ملت ایران رونمایی کرده و همگان را به خنثی سازی این توطئه شوم فرا می خوانند. معظم له در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری دوره سیزدهم فرمودند(( امروز بیشترین تحرک دشمنان ما علیه ما، بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای است؛ برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلط بشوند مبالغ هنگفت هزینه می کنند، کارهای بسیار انجام می دهند، فکر های بسیاری را در مجموعه های فکری برای این کار استخدام می کنند تا بتوانند با جنگ روانی، با تبلیغات گوناگون افکار عمومی کشورها را، از جمله بیشتر از همه امروز کشور ما را که هدف سوء نیت قدرت های بزرگ است، قبضه کنند و در اختیار بگیرند.

با تامل در این بیانات حکیمانه رهبر بصیر و دشمن شناس انقلاب اسلامی، می توان دریافت که دشمنان ازطریق تسلط بر افکار مردم ایران، در پی آنند تا دوباره ملت عاشورایی ما را با فریب و حیله تحت سلطه خود درآورند.

 با اطمینان  می توان گفت، هیچ ظرفیت، امکان و قابلیتی همانند محرم، کربلا، عاشورا و مکتب حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، برای مقابله با جنگ نرم دشمنان وجود ندارد. اگر دشمنان در این تهاجم فرهنگی و جنگ تبلیغاتی با استفاده از امپراطوری رسانه ای خود، به دنبال فاصله اندازی میان مردم و خصوصا جوانان ایران زمین با مکتب عاشورا، فرهنگ ظلم ستیزی و عدالت خواهی هستند؛ مجالس عزاداری و روضه خوانی در محرم سال 1400، باید در نقطه مقابل این نقشه دشمنان، فرهنگ مقاومت، فرهنگ عدالت خواهی و ظلم ستیزی و در یک کلام گفتمان انقلاب اسلامی را که ریشه در عاشورای حسینی دارد، زنده نگه داشته و نسل جوان را با این فرهنگ و گفتمان بیش از پیش آشنا سازد.

هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور، ضمن اتخاد چنین رویکرد تبیینی و گفتمان سازی به همراه شور آفرینی عاشورایی و تقویت روحیه حماسی و جهادی، از تمامی دست اندرکاران هیات های مذهبی و مجالس عزاداری سالار شهیدان در ماه محرم، در خواست می نمایند با اتخاذ چنین رویکردی، ماه محرم را به ماه شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن، ماه امید آفرینی و بصیرت افزایی تبدیل کرده، حرکت انقلاب اسلامی در گام دوم را در مرحله خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی شتابی مضاعف بخشند. ان شاء الله.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *