بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلامبیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام

بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام

بیست و دومین نشست سخنرانان مرتبط با هیأت رزمندگان در روز پنجشنبه مورخ 10 مرداد 98 در جوار مسجد جمکران با حضور آقایان سردار نجات و سردار مداحی برگزار می گردد.

بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام

بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام در روز پنجشنبه مورخ 10 مرداد 98 در جوار مسجد جمکران برگزار می گردد.

بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام

در این نشست که در آستانه ماه محرم برگزار می گردد، تعداد یکصد نفر از سخنرانان مرتبط با هیات رزمندگان از سراسر کشور دور هم جمع می شوند و پیرامون مباحث روز و اولویتهای تبلیغی به هم افزایی می پردازند.

دبیر این نشست حجت الاسلام مجتبی سفیدی، مدیر آموزش هیات رزمندگان اسلام سراسر کشور، در حاشیه برگزاری این نشست بیان داشتند که موضوعات این نشست پیرامون گام دوم انقلاب و محور مقاومت – سنت ابتلا و آزمایش و شیوه های نصرت الهی – می باشد که حجت الاسلام دکتر رفیعی سخنران اصلی بیست و دومین نشست سخنرانان هیات رزمندگان اسلام خواهد بود و حجج اسلام آقایان حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، ماندگاری و تویسرکانی به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

لازم به ذکر است حجج اسلام آقایان دکتر سلیمانی، صابری تولایی، صباغیان و صفاری نیز ارائه هایی دارند. سخنران سیاسی این نشست، سردار علی فدوی جانشین سپاه می باشند.

شایان ذکر است، آقایان سردار نجات و سردار مداحی نیز در این جلسه حضور دارند و نظرات و دیدگاه های سخنرانان را می شنوند. حسن ختام این نشست نیم روزه، سخنرانی سردار نجات می باشد.

گزارش تکمیلی این نشست متعاقبا بارگزاری خواهد شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *