ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بام ایران

خانه / استان ها / ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در بام ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن مجید در استان آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت‌نام اینترنتی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن مجید در استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت‌الاسلام‌ حسن امیری افزود: این دوره از مسابقات سراسری قرآن مجید در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ و معارف موضوعی، حفظ و معارف احادیث و تفسیر قرآن کریم،اذان ودعاخوانی ویژه گروه سنی بالای 18 سال برگزار می‌گردد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان افزود:حافظان و قاریان کلام وحی می توانندبامراجعه به سایت رسمی  مسابقات به آدرس www.quraniran.ir ثبت نام کنند.

وی آخرین مهلت ثبت نام را 20 فروردین ماه 98 اعلام کرد و افزود: واجدین شرایط بصورت حضوری هم می توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل اوقاف وامورخیریه استان گفت:مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات بیستم فروردین تا پانزدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸برگزار در شهرستانها می شود و شرکت‌کنندکان می توانند در یک رشته از یکی از بخش‌ها شرکت کنند.

حجت‌الاسلام امیری افزود:مرحله کشوری این دوره از مسابقات به صورت مقدماتی و نهایی خواهد بود که مرحله مقدماتی درجوارحرم مطهرحضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهاشهر مقدس قم و استان اصفهان هم میزبان مرحله نهایی خواهد بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *