جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها+ تصویر

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها+ تصویر

جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیهابا حضور پرشور مردم فلارد درپارک شهر مال خلیفه بارعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

درجمع مردم فلارد بیان شد

دراسلام مهمترین کانون،کانون خانواده است

جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیهابا حضور پرشور مردم فلارد درپارک شهر مال خلیفه بارعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام امین خالدی پیوند آسمانی  اولین امام شیعیان با دختر رسول خدا را تبریک و در ادامه گفت: درمکتب اسلام مهمترین کانون،کانون خانواده است.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به حدیث شریف النِّکَاحُ سُنَّتِی فَمَنْ رَغِبَ عَنْ سُنَّتِی فَلَیْسَ مِنِّی‏،افزود: رسول گرامی خدا می فرماید” ازدواج سنّت من است، هر کس از سنّت من رویگردان شود از من نیست”.

وی با اشاره به اینکه باید پرورش فکری روحی و معنوی براساس آیات باشد گفت:کانون خانواده حضرت علی بن ابیطالب  و حضرت فاطمه زهرا علیهم السلام حقا کانونی بود طبق آیات قرآن،می‌توان گفت چنین کانونی دیگر به وجود نخواهد آمد چرا  چون هم حضرت علی علیه السلام هم حضرت زهرا سلام الله علیهاسبب خلقت هستند.

حجت الاسلام امین خالدی افزود: ازدواج امیر ولایت و مادر امامت یک ازدواج عادی نبود،شور و شعف زیبایی  و خدا باوری در این عروسی موج می زند، امروز دشمن با تمام توان به میدان آمده تا حجاب را از زنان ومردان اسلامی خصوصا شیعه بگیرد، چادر را که حجاب برتر هست از دختران و زنان ما بگیرد،شبیخون فرهنگی که مقام معظم رهبری چندین سال است موضوع را دنبال می فرمایند باید به آن توجه کرد، نباید  این مسائل را ساده گرفت.

کارشناس مسایل مذهبی به کارکرد شبکه های اجتماعی، ماهواره معاند  اشاره کرد و گفت: شبکه ماهواره معانددنبال این هستند حجاب عفاف وپوشش زنان که الگویشان حضرت زهرا سلام الله علیها است از بین ببرن، غیرت دینی مردم کم رنگ کنند، مانع انجام امر به معروف نهی از منکر و عمل به احکام دینی شوند، این تبلیغات گسترده ای که درسراسر جهان براه انداختند علیه حجاب و عفاف می خواهند بنیان خانواده را ازبین ببرند.

وی به کرامت انسان از دیدگاه اسلام ناب و قرآن مجیداشاره کرد و اظهار داشت:اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم عزت و شرف مردان،زنان و دختران را می‌خواهد و برای تحقق آن،رحمت عامه را به تمام موجودات داده است و همگان در برخورداری از آن حق یکسان دارند و نیز برای رشد و تعالی بیشتر کرامت اکتسابی را قرارداده که تنها شامل کسانی می شود که قدمی بیشتر از دیگران در مسیر سعادت خویش بر میدارند.

تلاوت کلام نورانی وحی،سرود جمهوری اسلامی،سخنرانی،مسابقه،مولود خوانی،قرعه کشی پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس بین شرکت کنندگان و پذیرایی از برنامه ای جشن ازدواج حضرت علی علیه السلام وحضرت زهرا سلام الله علیها بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *