جشن فرخنده میلاد با سعادت کریم آل فاطمه اشکفتک + تصویر

خانه / استان ها / جشن فرخنده میلاد با سعادت کریم آل فاطمه اشکفتک + تصویر

مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همراه با افطاری و پخش شیرینی و گز به همت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حسینیه گلزار شهدا این شهر برگزار شد.

در حسینیه گلزار شهدا اشکفتک برگزارشد؛

جشن فرخنده میلاد با سعادت کریم آل فاطمه

مراسم جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام همراه با افطاری و پخش شیرینی و گز به همت هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک در حسینیه گلزار شهدا این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم معنوی حجت الاسلام سرشته، با تبریک ولادت با سعادت مظهر جود و کرم و بخشش، کریم آل فاطمه حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام  گفت: حضرت امام حسن علیه السلام هفت سال از عمرش را در دوران پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم سپری کردند و در بسیاری از حوادث دوران هجرت همراه آن حضرت بود، مانند حادثه مباهله، آن حضرت مشمول حدیث کسا و آیه تطهیر شد که از دلایل مهم بر عصمت آن حضرت است.

کارشناس مسایل مذهبی با اشاره به انفاق حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام افزود: ‏بذل و بخشش در راه خدا، از ویژگی‌ های اخلاقی سبط اکبر حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام است که زبانزد خاص و عام است و آن حضرت به كريم اهل‏ بيت عصمت و طهارت عليهم السلام معروف است .

وی ادامه داد: حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام  در طول عمر مبارک خود چند بار تمام اموالش را ميان خود و نيازمندان تقسیم کردند.

حجت الاسلام سرشته،از برجسته ترین فضایل امام مجتبی علیه السلام این است که او جزو اصحاب کساء و آل عبا و از اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم است؛ اهل بیتی که آیات فراوانی در شأن ایشان نازل شده است، آیه تطهیر” انّما یُریدُ اللّه لیُذهب عنکم الرّجس اهل البیت و یطهّرکم تطهیراً ” از جمله آن آیات است: خداوند اراده کرده است که از شما اهل بیت، پلیدی را بزداید.

اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، مولودیه خوانی و ضیافت افطاری از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سجادبیاتی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *