جشن میلاد مادر و تکریم از مادران آسمانی در شهرکرد + تصویر

خانه / پیروان عترت / احکام بانوان(پیروان عترت) / جشن میلاد مادر و تکریم از مادران آسمانی در شهرکرد + تصویر

مراسم جشن میلاد با سعادت مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تکریم از مادران آسمانی ویژه بانوان در شهرکرد برگزار شد.

جشن میلاد مادر و تکریم از مادران آسمانی

مراسم جشن میلاد با سعادت مادر سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و تکریم از مادران آسمانی ویژه بانوان در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حجت پناه با تبریک خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به بیان گوشه ای از فضایل کوثر قرآن پرداخت و گفت: دختر گرامی رسول مکرم اسلام صلی علی الله علیه وآله وسلم،از زنان بزرگ و مفاخر جهان بشریت است،که از اول خلقت تا روز قیامت کسی هم پای او نبوده و نخواهد بود.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سیره و رفتارآن بانوی نمونه و بزرگوار جهان هستی،برای تمام زنان آزاده مایه ی مباهات و الگوی کامل است.

وی به امتیازات ویژه و منحصر به فرد حضرت زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و افزود: شفیعه روز جزا در طول زندگانی خود امتیازات وافری دارد که غیر از وجود مقدس این بانوی مکرمه هیچ کس لیاقت گرفتن این امتیازات را نداشته و ندارد، از جمله امتیازات آن حضرت از جهت نسب است که پدر بزرگوارشان پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، مایه فخر تمام انبیاء، ملائکة الله و بشریت می باشد، مادر مکرمه شان خدیجه کبری سلام الله علیها اولین بانویی که به پیامبر عزیز اسلام ایمان آورد و تمام دارایی خود را در راه اسلام تقدیم رحمت العالمین کرد، همسر گرامیشان شخصیت بزرگواری چون مولای متقیان  امیرمومنان  حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام فخر عالم امکان و فخر همه ی اوصیاء واولیاء است.

حجت‌الاسلام حجت پناه ادامه داد: حسنین علیهم السلام سید جوانان اهل بهشت و زینبین سلام الله علیهما در دامن این مادر بزرگوار پرورش یافتند و از سینه آن حضرت علم،حلم، صبر، بردباری و شجاعت را فرا گرفته اند.

وی به منزلت و جایگاه مادران و همسران شهدا اشاره کرد و گفت: ملت رشید ایران همواره قدردان رشادت‌های شهدای انقلاب، هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم ،حافظان امنیت و سلامت هستند که برای عزت و اقتدار اسلام ناب و ایران اسلامی با الگو گیری ازحضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها از بهترین عزیزان خود گذشتند.

دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان، ادامه داد: مسئولیت و جایگاهی مادران و همسران شهدا کمتر از شهیدان نیست ، این عزیزان با رسالت فاطمی و زینبی از آرمانهای والای شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

تلاوت قرآن، سرود جمهوری اسلامی،خطابه خوانی خردسال، مولودیه خوانی و تجلیل از 22خانواده معظم شهید از ذیگر برنامه های این مراسم معنوی بود که به همت حوزه های مقاومت حضرت زهرا و حضرت رقبه سلام الله علیهما شهرکرد و پایگاه‌های تابعه، پیروان عترت هیأت رزمندگان اسلام استان و بسبج مداحان برگزار شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس:  زهرا ایمانی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *