جوانان،قدرت پیش برنده جمهوری اسلامی هستند+ تصویر

خانه / دسته‌بندی نشده / جوانان،قدرت پیش برنده جمهوری اسلامی هستند+ تصویر

امام جمعه فلارد لردگان گفت:جوانان عزیز ،قدرت پیش برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

امام جمعه فلارد لردگان گفت:جوانان عزیز ،قدرت پیش برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام‌ محمود خیری با تبریک موالیدماه شعبان افزود: خداوند توفیق درک عظمت ماه شعبان را به همه مومنین عنایت بفرماید، تا برای  حضور در شهرالله و لیالی با عظمت قدر مهیا شویم .

 

امام جمعه فلاردبا محکوم کردن ادعای مضحک واحمقانه دولت تروریستی آمریکا،درتروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،نهادی ، انقلابی ، ولایی وبصیر است.

 

 وی ادامه داد:ملت بزرگ ایران اسلامی و تمام انسان های آزاده دنیا ، پاسداران را سربازان واقعی و زمینه سازان ظهور حضرت صاحب الزمان ارواحنافداه می دانند.

 

حجت الاسلام‌ خیری اظهار کرد:شیطان بزرگ و بدخواهان بدانند خیل پاسداران تا آخرین قطره خون از انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری می کنند و یار و مدکار محرومان عالم است و در مقابل زیاده خواهی  استکبارجهانی محکم و استوار ایستاده است.

 

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد گفت: جوانان،قدرت پیش برنده جمهوری اسلامی هستندو مقام معظم رهبری حضور جوانان و استفاده از ظرفیت های آنان را شرط مهم پیشرفت در گام دوم انقلاب برشمردند از این رو لازم است مسئولان برای بهره گیری از توان و استعداد جوانان برنامه ریزی کنند.

 

امام جمعه فلارد به سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: ارتش در همان اوایل انقلاب اسلامی و پس از اثبات وفاداری به آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب در عرصه های انقلاب حضوری موثر داشته و دارد.

 

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس پرونده ای پر افتخار از خود بر جای گذاشت و اسطوره هایی همچون امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی را تقدیم انقلاب اسلامی کرد و امروز هم دوشادوش سپاه ، بسیج و نیروی انتظامی در خدمت مردم سیل زده استانهای کشور است.

 

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: حاج نبی الله بابااحمدی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *