حضرت علی اكبر علیه السلام الگوی جوانان ماست

خانه / استان ها / حضرت علی اكبر علیه السلام الگوی جوانان ماست

حجت الاسلام حمزه رازی پور گفت: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است.

حجت الاسلام حمزه رازی پور گفت: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛حجت الاسلام حمزه رازی پور در جمع اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهرستان بن، گفت: حضرت علی اكبر علیه السلام به معنای واقعی كلمه الگوی جوانان ماست.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن درمسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام این شهر، اظهار داشت: حضرت علی اكبر علیه السلام نمونه بارز جوانی است كه از همه چیز خود برای دفاع از حریم ولایت گذشت و با از خود گذشتگی و ایثار تمام مقابل دشمن ایستاد و با به درك واصل كردن تعداد زیادی از افراد دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام رازی پور جوانان را به الگوگیری از آن حضرت سفارش نموده و افزود: یكی از ویژگی های بارز حضرت علی اكبر علیه السلام شجاعت و شهامت و نهراسیدن از دشمن است، كه این مطلب به وضوح در حادثه كربلا قابل مشاهده است و حقیقتا جوانان ما در دفاع مقدس و حوادث بعد از آن با الگوگیری از آن حضرت توانستند صحنه های بی نظیری از فداكاری و ایثار در راه خدا را از خود به نمایش بگذارند.

این کارشناس مسایل دینی و مذهبی، ادامه داد: اگرچه در روایات درباره وقتی از جوانی صحبت می شود، بحث سن و سال نیست و هر كس كه دلش با خدا باشد جوان است ولی جوانان لازم است از فرصت جوانی حداكثر استفاده را برای عبادت و بندگی خدا استفاده كنند زیرا هیچ تضمینی وجود ندارد كه همه ما به سن پیری برسیم و چه بسیار افرادی كه آرزوهای طولانی داشتند ولی مرگشان فرارسید و نتوانستند به آرزوهایشان برسند.

روحانی و عضو هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن تأكید كرد: جوانان باید سعی كنند بنیه اعتقادی خود را قوی كنند تا وقتی در معرض شبهات درفضای حقیقی و خصوصا فضای مجازی قرار می گیرند دچار تزلزل نشوند و با قوت راه شهدای عزیز انقلاب اسلامی را تا ظهور منجی عالم بشریت ادامه دهند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *