سند 2030 روحش دین‌زدایی است

خانه / استان ها / سند 2030 روحش دین‌زدایی است

امام جمعه شهرکرد گفت: سند 2030 روحش دین‌زدایی است، دین‌زدایی از آموزش وپرورش، در واقع این‌بار نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: امروز در شرایط بسیار حساسی هستیم و دین ما با تصمیمات غلط بعضی در معرض آسیب قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ و ارزش‌های انقلاب در معرض آسیب است و به هیچ وجه وقت سکوت و مسامحه نیست.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه اخیرا مقام معظم رهبری مساله مهم و خیانتی عظیم که علیه نظام اسلامی صورت گرفته را افشاکردند، گفت: سند 2030 روحش دین‌زدایی است، دین‌زدایی از آموزش وپرورش، در واقع این‌بار نوجوانان ما را هدف قرار داده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به اینکه این سند را مخفیانه امضا و اجرا کردند، افزود: این سند 17 ماده دارد که 16 بند آن با مبانی اسلام مخالفت دارد، اخیرا با حذف برخی دروس از کتاب‌های آموزشی آثاری از اجرای سند 2030 مشاهده شده بود که به لطف الهی سه شب پیش با دستور رهبری ملغا شد.

وی با بیان اینکه تنها یک هفته تا آزمون بزرگ الهی و جهادی عظیم فرصت باقی است، تشریح کرد: دغدغه اهل تقوا این روزها مهیا شدن برای این جهاد است، آمادگی برای رقم زدن سرنوشت کشور، برای تقویت پایه‌های نظام اسلامی و برای مأیوس کردن دشمنان اسلام و ایران است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نظام ما یک جمهوری اسلامی است و مردم رکن مهم این نظام هستند، اظهار داشت: نظام اسلامی که امروز به حول قوه الهی شکل گرفته است با رأی ما از آن صیانت خواهد شد، به دیگر سخن شرکت در انتخابات تداوم با نشاط راهی است که سال‌ها پیش آغاز کردیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تأکید کرد: نظام اسلامی امروز نیازمند رأی بالا و درست است، هم نیازمند عمل و هم حسن عمل است، مردم همانند گذشته با حضور خود به اسلام جان تازه می‌بخشند تا راه نظام اسلامی با قدرت ادامه پیدا کند و به ظهور منجی ختم شود.

وی با تبریک میلاد با سعادت امام عصر(عجل الله تعالی فرج الشریف) و عید نیمه شعبان، انتظار فرج را مهمترین وظیفه در زمان غیبت دانست و افزود: انتظار فرج طبق روایات نه تنها افضل اعمال، بلکه افضل عبادات و بهترین جهاد امت اسلامی است، قطعا منظور از انتظار، نشستن و دعا کردن و منتظر ماندن صرف نیست، انتظار مفهومی پویا، متحرک و تلاشگرانه با خود دارد.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: انتظار واقعی قطعا انسان خمود و راکد نمی‌پذیرد، کسی را می‌خواهد که با تحرک خود انسجام جامعه اسلامی را حفظ کند، انسانی که با بصیرت و جهاد همه جانبه‌اش اسلام را زنده نگه دارد.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام نمونه بارز انتظار فرج را انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: از همه توان باید مایه گذاشت و انقلاب را حفظ کرد، به فرموده امام راحل حفظ نظام از نماز واجبتر است، امروز اگر می‌خواهیم منتظر واقعی باشیم باید از انقلاب صیانت کنیم و نگذاریم به دست بیگانه بیفتد، نباید اجازه دهیم افراد بی‌درد و ناسالم زمام امور را به دست گیرند و عامدانه یا غافلانه این امانت را به دست دشمن بدهند.

وی اضافه کرد: ما با رأی خود کارگزاران نظام را انتخاب می‌کنیم و درست رأی دادن از مصادیق صیانت از نظام و انتظار فرج است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه انتخابات از جهات مختلف بسیار مهم است افزود: هم دشمنان به این انتخابات امید بسته‌اند و هم دوستان، به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات هم می‌تواند مایه قدرت نظام باشد و هم مایه ضعف نظام.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تاکید کرد: مراقب باشیم به افرادی رأی دهیم که نظام را تقویت و امید دشمنان را قطع می‌کنند، منافع شخصی و حزبی را کنار بگذاریم و با عقلانیت حضور یابیم و رأی تکلیف مدارانه بدهیم، در این صورت است که حتی اگر اشتباه کردیم مسؤول نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی جناح‌ها مردم را فریب می‌دهند و راه غلط پیش پای آن‌ها می‌گذارند، گفت: اگر با معیارهای خداپسندانه اصلح را شناختید موظفید به دیگران معرفی کنید و نگران نارضایتی یا خوشایند اطرافیان نباشید، در این کشور اگر چیزی هست به برکت انقلاب و خون شهدا است، و همه ما موظفیم از انقلاب و ارزش‌های آن دفاع کنیم پس انتخاب ما هم باید در این راستا باشد.

امام جمعه شهرکرد با انتقاد از اینکه برخی دارند با تهدید و یا تطمیع مردم آن‌ها را برای انتخابی خاص جهت می‌دهند، تصریح کرد: مردم باید بر اساس وظیفه خود و آزادانه انتخاب کنند و کسی حق ندارد با تهدید و تطمیع مردم نظر خود را بر آن‌ها تحمیل کند، این دخل و تصرف در آرای مردم است، دولتی ها مردم را آزاد بگذارند و دخالت نکنند در تصمیم مردم، رأی مردم حق الناس است، باید مراقب بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *