سوگواری حضرت باقرالعلوم علیه السلام درمسجدجامع شهر بن +تصویر

خانه / استان ها / سوگواری حضرت باقرالعلوم علیه السلام درمسجدجامع شهر بن +تصویر

مراسم شهادت امام محمدباقر علیه السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت اصول بهداشتی درمسجدجامع شهر بن برگزارشد.

مراسم شهادت امام محمدباقر علیه السلام همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با رعایت اصول بهداشتی درمسجدجامع شهر بن برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دراین مراسم حجت الاسلام شیخ عباس انصاری با تسلیت سالروز شهادت جانسوز حضرت امام محمد باقر علیه السلام به ایراد سخن پرداخت.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: حضرت امام محمدباقر علیه السلام به شكافنده علوم شهرت داشتند و در فرمایشات آن امام همام، همراه كردن علم با اخلاق از ضروری ترین امور در فراگیری دانش است.

وی به تبیین اركان خودسازی نفس در كلام حضرت امام باقر علیه السلام پرداخت و ادامه داد: توجه به عقل و تقویت تفكر در امور،باور به مراقبت از نفس، توجه به قیامت و یاد مرگ، توجه به ارتباط دائم با خداوند و اقرار به گناه و توبه از اصول خودسازی است.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد:حفظ زبان و مراقبت از رفتار،بالا بردن حیاء و اصلاح روش های غلط رفتاری،تمرین اخلاق و امانتداری را از دیگر اصول و اركان خودسازی و تزكیه نفس عنوان کرد.

در حاشیه این مراسم نیاز علی حیدری مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن با تسلیت شهادت پنجمین امام شیعیان گفت: این مراسم با رعایت اصول بهداشتی برگزار و حضار پس از استماع سخنرانی با ذکر مصیبت مداح اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام در ماتم جانسوز حضرت امام محمدباقر علیه السلام اشک ماتم ریختند.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *