شرکت نکردن در نماز جماعت خسارت بزرگی است

خانه / پیشنهاد ویژه / شرکت نکردن در نماز جماعت خسارت بزرگی است

شرکت نکردن در نماز جماعت خسارت بزرگی است

هیاتامام جمعه ارومیه در جمع مدیران مدارس علمیه آذربایجان غربی گفت: یکی از عوامل ازیاد معنویت در جامعه اسلامی نماز جماعت است و در روایات ثواب زیادی برای آن مطرح شده است، لذا عدم شرکت در نماز جماعت خسارت بزرگی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در دیدار با مدیران مدارس علمی آذربایجان غربی که، در محل مدرسه علمیه امام خامنه ای برگزار شد، گفت: مدیران تمام اهتمام خود را در راستای افزایش معنویت در مدرسه و جامعه بکار بگیرند.

وی با اشاره به ثواب نماز جماعت در روایات، تصریح کرد: یکی از عوامل ازیاد معنویت در جامعه اسلامی نماز جماعت است و در روایات ثواب زیادی برای آن مطرح شده است، لذا عدم شرکت در نماز جماعت خسارت بزرگی است.

شرکت نکردن در نماز جماعت خسارت بزرگی است

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: یکی دیگر از عواملی که می تواند در رشد مومنین مخصوصا طلاب علوم دینی بسیار حائز اهمیت باشد، مسئله نماز شب است.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان غربی در پایان سجده بر تربت اباعبدالله الحسین علیه السلام، تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها، نماز جعفر طیار و قرائت زیارت عاشورا از از دیگر عوامل توفیق ساز دانست و از مدیران مدارس علمیه خواست که اهتمام خاصی در جهت ترویج و عمل به این عبادت ها داشته باشند.

منبع: خبرگزاری حوزه

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *