ضرورت ترویج آرمان های مقدس شهدا

خانه / استان ها / ضرورت ترویج آرمان های مقدس شهدا

فرمانده سپاه ناحیه سامان در یادواره شهید غلامرضا نیکوفر گفت: باید برای ترویج، استقرار و تعمیق آرمان‌های مقدس شهدا بکوشیم.

فرمانده سپاه ناحیه سامان در یادواره شهید غلامرضا نیکوفر گفت: باید برای ترویج، استقرار و تعمیق آرمان‌های مقدس شهدا بکوشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با شب شهادت امام جعفرصادق (علیه السلام)، ویژه برنامه افتخار کوچه‌، آبروی محله با محوریت شهید غلامرضا نیکوفر شامگاه یکشنبه در منزل خانواده این شهید والامقام برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه شهرستان سامان با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و در برابر جانفشانی شهدا نمی‌توانیم آن طور که شایسته است، کاری در خور شأن و مقام آنان انجام دهیم، افزود: تلاش همه ما می‌بایست نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تربیت جوانان و نسل انقلابی باشد تا بتوان در راستای ارزش‌های مقدس آنان گام برداریم.

سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جامعه مرهون خون پاک شهیدان است و این ویژه برنامه یکی از برنامه‌های سپاه شهرستان سامان در شناساندن شهدا و فرهنگ ایثارگری در بین اقشار جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

وی هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا در محله‌ها و محافل عمومی را زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها، انتقال روحیه ایثارگری، فداکاری، شهامت، از خودگذشتگی و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا عنوان کرد و بیان داشت: اگر می‌خواهیم رهرو واقعی این شهدا باشیم، باید برای ترویج، استقرار و تعمیق آرمان‌های مقدس شهدا بکوشیم.

شهید غلامرضا نیکوفر متولد اول اردیبهشت ماه 1346 بود که در 8 سال دفاع مقدس و در جبهه‌های جنوب (فکه) در سن 21 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *