محبت به اولیاء خدا موجب رسیدن به قله رفیع کمالات معنوی و انسانی می شود/جلسه هفتگی+تصویر

خانه / استان ها / محبت به اولیاء خدا موجب رسیدن به قله رفیع کمالات معنوی و انسانی می شود/جلسه هفتگی+تصویر

 حجت الاسلام تقیان درجمع نوجوانان عاشورایی اشکفتک گفت:محبت به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام موجب رسیدن به قله رفیع کمالات معنوی و انسانی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه هفتگی هیأت رزمندگان اسلام اشکفتک باحضور نوجوانان و جوانان عاشورائی با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید برگزارشد.

حجت الاسلام محمدحسین تقیان به نقش محبت به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام پرداخت و گفت: محبت به ائمه اطهار علیهم السلام و عمل به قرآن مجید انسان را سعادتمند می کند.

وی به جوانان حاضر در این جلسه گفت: جوانان عزیز با شور حسینی بصیرت خود را افرایش می دهند و با دشمنان مقابله می کنند.

حجت الاسلام تقیان ادامه داد:شور به همراه شعور دشمنان را ناکام می کند و این برنامه های معنوی موجب افزایش بصیرت و ولایتمداری جوانان  می شود.

وی گفت:نماز اول وقت،انجام فرائض دینی،تمسک به قرآن مجید،توسل به اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام ، ولایتمداری،دقت در عمل به واجبات، مستحبات و ترک محرمات همچنین احسان به پدر و مادر ازجمله مواردی است که جوانان برای رسیدن به سعادت باید به آنها توجه جدی داشته باشند.

حجت الاسلام تقیان ادامه داد: دراین مجالس  و در کنار شور حسینی باید شعور حسینی را هم تقویت کنیم تا ان شالله شرایط ظهور فراهم شود و با ظهور صاحب الامر امام زمان(عج) ریشه و بنیان ظلم برچیده شود.

قرائت زیارت عاشورا و نوحه سرائی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه می کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *