مراسم پاسداشت حماسه ماندگار و دشمن شکن 9 دی + گزارش تصویری

خانه / اختصاصی هیأت / مراسم پاسداشت حماسه ماندگار و دشمن شکن 9 دی + گزارش تصویری

هیئت زوار الزهرا سلام الله علیها(جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام شهر تهران) دومین آئین پاسداشت حماسه ماندگار و دشمن شکن نه دی در مسجد و حسینیه یوم الغدیر واقع در دارالشهدای تهران برگزار کرد

مراسم پاسداشت حماسه ماندگار و دشمن شکن 9 دی + گزارش تصویری

با لطف خدا و عنایت اهل بیت علیهم السلام در تاریخ هشتم دی ماه سال جاری به همت هیئت زوار الزهرا سلام الله علیها(جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام شهر تهران) دومین آئین پاسداشت حماسه ماندگار و دشمن شکن نه دی در مسجد و حسینیه یوم الغدیر واقع در دارالشهدای تهران برگزار شد.
در این مراسم که بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اقشار مختلف از جوانان انقلابی و مؤمنان شهر برگزار شد، آیاتی از کلام الله مجید با نوای گرم و دلنشین قاری ممتاز جناب آقای حاج مرتضی خلیلی آغاز شد و پس از خیر مقدم توسط مجری توانا جناب اقای حاج مرتضی خلیلی، مؤمنان بعد از قرائت سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، دعوت به تماشای یک کلیپ تصویری بمناسبت حماسه نه دی شدند و بعد از تماشای کلیپ از حضور شاعر ولایی و انقلابی جناب آقای حاج احمد بابایی دعوت شد و حضار از شنیدن اشعار زیبا و انقلابی ایشان بهره مند شدند.
در ادامه برنامه از گروه سرود ملی نسیم رحمت دعوت شد و با دو سرود با مضامین عالی و انقلابی حضار را به وجد آوردند.
در ادامه این برنامه از حضور مداح با اخلاص و پیشکسوت عرصه ستایشگری جناب آقای حاج مرتضی طاهری دعوت شد و ایشان هم با اشعار زیبا و پر مضمون حضار را میتفیذ کردند.
بعد از مداحی ایشان از حضور سخنران و خطیب انقلابی و توانمند جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان استفاده شد و ایشان به تبیین مسائل روز و اهمیت زنده نگه داشتن حماسه نه دی پرداختند.
این برنامه بعد از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان و دعای پایانی ایشان با یک عکس یادگاری از تعدادی از دست اندرکاران و مهمانان خاتمه یافت.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *