مردم ایران را چنگ آمریکا بیرون کشیدند + تصویر

خانه / استان ها / مردم ایران را چنگ آمریکا بیرون کشیدند + تصویر

سردار شریف در شهرکرد گفت: آحاد مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را چنگ آمریکا بیرون کشیدند.

سردار شریف در شهرکرد گفت: آحاد مردم ایران با پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را چنگ آمریکا بیرون کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان ماه در شهرکرد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف معاون روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با شکوه گفت: در چنین روزی لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام(رحمت الله علیه) تسخیر شد و حضرت امام خمینی رحمت الله علیه آن اقدام را انقلاب دوم نامیدند.

سردار رمضان شریف بیان کرد: امروز پس از 40 سال که از این انقلاب گذشته است بیشتر از گذشته به اهمیت آن اقدام انقلابی پی می بریم، ما می فهمیم که سفارتخانه به اصطلاح آمریکا در هر کشوری که استقرار دارد منبأ و مبدأ مشکلات آن کشور خواهد بود.

معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: حمایت از دیکتاتورهای منطقه، سرکوب مردم، خفه کردن صدای آزادی خواهان ملت ها، تحقیر و به بند کشیدن ملت ها و فراهم نمودن بستری برای چپاول منابع آنان کارکرد سفارتخانه های آمریکاست.

وی افزود: امروز مثل آفتاب تابات مشخص است که آمریکایی ها دنبال چه هستند، آخرین اظهار نظر رئیس جمهور آمریکا را ببینید، بعد از این همه شرارت در منطقه و کشتن انسان های بی گناه در سوریه، عراق و دیگر سرزمین های اسلامی با صراحت می گوید آنچه برای من به عنوان رئیس جمهور آمریکا مهم است نفت است.

سخنگوی سپاه گفت: این جمله به همه ملت ها مشخص می کند که رفتار آمریکایی ها برای غارت منابع کشورهاست، همه شعارهای حقوق بشری و شعارهای طرفداری از جامعه مدنی حرف های بی اساسی است برای مهیا نمودن بستری جهت حضور خود در کشورها.

سردار رمضان شریف در بخش دیگر سخنان خود به توطئه های گوناگون آمریکا در مواجهه با ملت ایران اشاره کرد وابراز داشت: دشمنان ما از یکی از خلاء های موجود در کشور حداکثر استفاده را می کنند و آن خلاء فاصله نسلی بین نسل انقلاب  و دوران دفاع مقدس با نسل جدید کشور است.

سردار شریف خطاب به جوانان اظهار کرد: پدران شما در دوران انقلاب و دفاع مقدس با دستانی خالی اما ایمانی مملو از ایثار و از خود گذشتگی این کشور را از چنگ آمریکا بیرون کشیدند و آن را تسلیم شما نمودند و این شما هستید که اجازه ندهید آمریکا از انقطاع نسلی استفاده نماید و تاریخ کشور را وارونه جلوه دهد.

این مراسم را از دریچه دوربین باهم نگاه کنیم…

عکاس:  رضاکمالی دهکردی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *