مشارکت بیش از ۱۰۰۰ هیات مذهبی در برپایی کاروان‌های شادی غدیر

خانه / اختصاصی هیأت / مشارکت بیش از ۱۰۰۰ هیات مذهبی در برپایی کاروان‌های شادی غدیر

بیش از یک هزار هیئت تحت پوشش هیئت رزمندگان اسلام در برپایی این کاروان‌ها مشارکت دارند و ترویج شادی برای اهل بیت علیهم السلام و اطعام فقرا را دنبال می‌کنند.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام اعلام کرد

مشارکت بیش از ۱۰۰۰ هیات مذهبی در برپایی کاروان‌های شادی غدیر

 

مداحی با اعلام افزایش تعداد کاروان‌های شادی غدیر به ۲۲۰ مورد، گفت: بیش از یک هزار هیئت تحت پوشش هیئت رزمندگان اسلام در برپایی این کاروان‌ها مشارکت دارند و ترویج شادی برای اهل بیت علیهم السلام و اطعام فقرا را دنبال می‌کنند.

مشارکت بیش از ۱۰۰۰ هیات مذهبی در برپایی کاروان‌های شادی غدیر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام و به نقل از خبرگزاری شبستان: «علی اکبر مداحی» با اعلام راه اندازی 220 کاروان شادی غدیر در ایام دهه ولایت و امامت در سراسر شهر و استان تهران، اظهار کرد: امسال با توجه به اینکه تشکل های مسجدی و مردمی نیز در برگزاری این برنامه با ما مشارکت دارند، به همین جهت تعداد کاروان های شادی غدیر نسبت به سال گذشته که ۱۱۰ کاروان بود، افزایش یافته است.

مدیر ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام تصریح کرد: امسال کمیته غدیر موظف است در زمینه فراهم کردن سخنران، روایتگر، مداحان نوجوان و تامین هدایای کودکان با کاروان های شادی غدیر همکاری داشته باشد، به همین جهت درخواست ما از کاروان ها این است که حداقل در۱۰ نقطه برنامه های جشن، روایتگری غدیر و مداحی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه ۴۰۰ هیئت بزرگ تحت پوشش هیات رزمندگان اسلام در سراسر کشور فعالیت می کنند، افزود: ذیل این ۴۰۰ هیئت،  ۳۰۰ هیئت جوانان و ۳۵۰ هیئت بانوان فعال هستند و در مجموع بیش از یک هزار هیئت در سراسر کشور تحت پوشش هیئت رزمندگان اسلام قرار دارند. ما آنها را مکلف کرده ایم که برای عید سعید غدیر برنامه های ویژه برگزار کنند و در برپایی کاروان های شادی غدیر مشارکت داشته باشند.

مسئول کاروان های شادی غدیر با بیان اینکه امسال تعداد دستگاه ها و سازمان هایی که در برپایی کاروان های شادی غدیر با ما همکاری دارند، نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، ابراز کرد: آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، معاونت فرهنگی سپاه و بسیج، سازمان اوقاف و امور خیریه و معاونت اجتماعی فرهنگی ناجا و صدا وسیما در برپایی این کاروان ها مشارکت دارند.

 مداحی با بیان اینکه علاوه بر برپایی 220 کاروان شادی غدیر در تهران، در 10 بوستان بزرگ و شاخص تهران نیز جشن عید غدیر خم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ترویج شادی در روز عید سعید غدیر خم، توزیع هدایا به خصوص در میان کودکان و نوجوانان و اطعام در مناطق  محروم از اهداف ما در برپایی کاروان های شادی غدیر است.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *