مصاحبه با حاج مجید ایزدیار | میدان دادن به جوان ها ؛ اختصاصی هیات

خانه / اختصاصی هیأت / مصاحبه با حاج مجید ایزدیار | میدان دادن به جوان ها ؛ اختصاصی هیات

جوانهای امروزی نسبت به ما یک گسست دارند که یکی از دلایل اصلی آن تبلیغات منفی است که دشمن به آنان القا کرده که ما یک تافته جدا باقته هستیم. این باور غلط را در ذهنشان به وجود آورد. اولین راهکار اینه که ما این باورغلط را در این جوانان بشکنیم بدون توجه به اینکه ظاهر این جوان چگونه است و به هر شکلی که با همان فرد بتوانیم خوب برخورد کنیم اصلا مهم نباید باشد بلکه احترام و ارزش گذاری برای جوانان یعنی رفتار اسلامی با جوانان.

شیوه های جذب جوانان

جوانهای امروزی نسبت به ما یک گسست دارند که یکی از دلایل اصلی آن تبلیغات منفی است که دشمن به آنان القا کرده که ما یک تافته جدا باقته هستیم. این باور غلط را در ذهنشان به وجود آورد. اولین راهکار اینه  که ما این باورغلط را در این  جوانان بشکنیم بدون توجه به اینکه ظاهر این جوان چگونه است و به هر شکلی که با همان فرد بتوانیم خوب برخورد کنیم اصلا مهم نباید باشد بلکه احترام و ارزش گذاری برای جوانان یعنی رفتار اسلامی با جوانان.

دوم میدان دادن به جوانان حال چگونه باید اینها را نگه داشت نباید این تصور باشد که ما می رویم هیات و یک عزاداری میکنیم و یک اشکی میریزیم و بر میگردیم خیر. از استعداد ما در هیات استفاده شود بعضی ها در زمینه ی فضای مجازی بعضی ها در زمینه های دوندگی های هیات، نصب پلکارد و …یکی دوست داره چایی بده و استفاده کنه و خدمات رسانی کنه.

سوم دادن شخصیت به نیروها؛ نظراتشون را بپرسیم و جامه ی عمل به نظرات این عزیزان ببخشیم اینان ایجاد شخصیت و احساس مهم بودن در جوان است این مهمه. عمل هم بکنیم به نظرات این جوانان که باعث ایجاد این انگیزه برای جوانان شده حتی یکی دوساعت قبل از شروع هیات نوجوانان و جوانان پیگیرند که حاضر بشن در جلسه

حال چه کنیم در تداوم کار بچه های هیاتی

عدم احساس یکنواختی در کار بچه های هیات، از نظرات بچه های هیاتی استفاده کنیم بلاشک هیات ماندگار خواهد شد به شرط عدم یکنواختی وتوجه به اعیاد و ….

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

یک دیدگاه

  1. ممنون از این مطلب رسا و نافذ اگر به جوان ها میدان بدهند تاثیراتشو خیلی زود خواهند دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *