معرفی کتاب آینده در قلمرو اسلام

معرفی کتاب| آینده در قلمرو اسلام

خانه / با ولایت / معرفی کتاب| آینده در قلمرو اسلام

مؤلف کتاب، ابتدا ماهیت دین را آن چنان که هست معرفی می‌کند و پس از آنکه نشان می‌دهد دین برنامه زندگی است و سودمند بودن مظاهر دینی زمانی است که نماینده‌ی واقعیات و نشان‌دهنده‌ی حقایق باشد، با جهان‌بینی خاص خود اثبات می‌کند که آینده در قلمرو اسلام است. ترجمه‌ی بسیار روان و شیوای این کتاب، توسط مقام معظم رهبری، صورت گرفته است.

معرفی کتاب آینده در قلمرو اسلام
معرفی کتاب آینده در قلمرو اسلام

مؤلف کتاب، ابتدا ماهیت دین را آن چنان که هست معرفی می‌کند و پس از آنکه نشان می‌دهد دین برنامه زندگی است و سودمند بودن مظاهر دینی زمانی است که نماینده‌ی واقعیات و نشان‌دهنده‌ی حقایق باشد، با جهان‌بینی خاص خود اثبات می‌کند که آینده در قلمرو اسلام است. ترجمه‌ی بسیار روان و شیوای این کتاب، توسط امام خامنه ای، صورت گرفته است.

كتاب آینده در قلمرو اسلام (ترجمه امام خامنه ای) به روایت اسناد ساواك

ولایتدر دوران ستم شاهی پهلوی خصوصاً سال­های 1333 – 1356 سانسور شدید كتب مذهبی آن‌چنان حاكم شد كه بخش اعظم آثار اسلامی یا در محاق فراموشی فرو می‌رفت یا در قفسه­‌های كتب «ممنوعه» جای می‌گرفت و نهایتاً از چاپخانه به «مقوا­سازی» منتقل می‌­شد. آنچه در ذیل می­‌آید در بابت كتاب آینده در قلمرو اسلام نوشته سیّد قطب، ترجمه حضرت امام خامنه ای، مقام معظم رهبری ،است..

به کانال هیات رزمندگان اسلام بپیوندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *