معرفی کتاب صحیفه امام هادی

معرفی کتاب صحیفه امام هادی

خانه / قرآن و عترت / عترت / کتابخانه عترت / معرفی کتاب صحیفه امام هادی

مؤلف در این اثر مجموعه ادعیه و تسبیحات آن حضرت را بر اساس منابع و مصادر مختلف گردآوری کرده و ذیل چهار فصل ارائه داده است. ۱-نیایش ها و دعاها (هفت بخش) ۲-کلمات توحیدی ۳-گزیده ای از بیانات نورانی حضرت در موضوعات مختلف ۴- اشعاری که از ایشان نقل شده است

معرفی کتاب صحیفه امام هادی

نویسنده:جواد قیومی اصفهانی

ناشر:جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

توضیح:

دعا به مثابه بارزترین تجلّی ارتباط عبد و ربّ، یکی از اساسی ترین اسرار خلقت است که عبودیت در آن به ظهور میرسد. اگر ائمه معصومین علیهم السلام اهمیت و روش دعا کردن با تمام پیچ و خم هایش را به ما نمی آموختند، هیچ گاه نمیتوانستیم از این حجاب عبودیت را رها شویم.

یکی از بهترین روش های دعا کردن، اینست که بنگریم چهارده اسوه خلقت چگونه دعا کرده اند تا ما هم با تمسک به آنان، بتوانیم از این موهبت برخوردار شویم. هدف اصلی نویسنده از تألیف کتاب «صحیفه امام هادی علیه السلام» این بوده است که مجموعه دعاهایی که در منابع روایی از حضرت امام هادی علیه السلام نقل شده است را جمع آوری کرده و به صورت منسجم ارائه کند.

معرفی کتاب صحیفه امام هادی

 مؤلف در این اثر مجموعه ادعیه و تسبیحات آن حضرت را بر اساس منابع و مصادر مختلف گردآوری کرده و ذیل چهار فصل ارائه داده است. ۱-نیایش ها و دعاها (هفت بخش) ۲-کلمات توحیدی ۳-گزیده ای از بیانات نورانی حضرت در موضوعات مختلف ۴- اشعاری که از ایشان نقل شده است.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *