کتاب زندگانی حضرت امام علی‌النقی

کتاب زندگانی حضرت امام علی‌النقی

خانه / قرآن و عترت / عترت / کتابخانه عترت / کتاب زندگانی حضرت امام علی‌النقی

در حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نکته ها و درس های بسیار زیادی نهفته است که با مطالعه­ی تاریخ معصومین (علیهم السلام) دستیابی به این مهم ممکن خواهد بود.

زندگانی حضرت امام علی‌النقی

نویسنده:علی رفیعی

ناشر:فیض

توضیح کتاب:

در حیات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اهل بیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نکته ها و درس های بسیار زیادی نهفته است که با مطالعه ­ی تاریخ معصومین (علیهم السلام) دستیابی به این مهم ممکن خواهد بود.

کتاب زندگانی حضرت امام علی‌النقی

دهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام علی النقی الهادی علیه السلام در زمان زندگانی خودشان حوادث و اتفاقاتی را سپری کردند که برای پیروانشان بسیار مهم و قابل تامل است. کتاب حاضر با عنوان زندگانی حضرت امام علی النقی علیه السلام تألیف علی رفیعی در راستای تحلیل و ارزیابی سلوک فردی، اجتماعی و سیاسی حضرت نکات ارزشمندی را مرقوم داشته اند.

 مولف در این اثر با استفاده از منابع دست اول تاریخی مطالبی از قبیل؛ ویژگی های فردی، شخصیت معنوی و الهی حضرت، تحلیل شرایط سیاسی- اجتماعی عصر امام، بروز آشوب ها و فتنه ها در قلمرو اسلامی، رفتار حضرت با دستگاه خلافت و بسیاری دیگر از بحث های مهم را مورد تحلیل و ارزیابی قرار داده اند.

پايگاه اطلاع رساني هيأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *