نامه نمایندگان ولی فقیه شمالغرب به رؤسای قوا

جریان نامه نمایندگان ولی فقیه شمالغرب به رؤسای قوا

خانه / مطالب و رویدادها / جریان نامه نمایندگان ولی فقیه شمالغرب به رؤسای قوا

ائمه جمعه مراکز استان‌های آذربایجان‌شرقی و غربی، اردبیل و زنجان با ارسال نامه‌ای به رؤسای قوا پیشنهادات خود را در رابطه با مسایل اخیر اقتصادی ارائه و خواهان برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران بازار ارز شدند.

جریان نامه نمایندگان ولی فقیه شمالغرب به رؤسای قوا

به گزارش آناج، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم در حاشیه‌ نشست هم‌اندیشی نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های شمالغرب کشور به میزبانی تبریز طی گفت‌وگویی با خبرنگاران ابراز داشت: جهت هم‌فکری و مشورت در خصوص مسایل اقتصادی و فرهنگی نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان گردهم آمدند.

وی با بیان اینکه مردم از مشکلات اقتصادی، نوسانات ارزی و گرانی‌، گلایه‌مند و نگران هستند، افزود: دشمنان عملیات روانی را آغاز کرده‌اند و از هر فرصتی برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می‌کنند اما با هوشیاری مردم فهیم توطئه‌ها شکست خورده‌اند، آذربایجانی‌ها به انقلاب‌شان وفادارند و به رهبرشان عشق می‌ورزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در تشریح اهداف این نشست عنوان کرد: مشکلاتی وجود دارد که آن‌ها را طی نامه‌هایی جداگانه جهت ارسال به روسای قوای مقننه، مجریه و قضائیه تنظیم کردیم و خواهان برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلال‌گران بازار ارز و اقتصاد شدیم.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین ائمه جمعه مراکز استان‌های شمالغرب کشور طی نامه‌ای از امام خامنه ای درخواست‌هایی خواهند داشت که مربوط به ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی است.

امام جمعه تبریز خواهان افزایش همدلی دولت و مردم در عرصه کنونی شد و با تاکید بر اینکه مسئولان بایستی در برابر ملت پاسخگو باشند، اذعان داشت: به نظر می‌رسد این روزها کسی پاسخگو نیست و این باعث می‌شود مردم مسئولان را از خود جدا بدانند.

وی در پایان صحبت‌های خود از بی‌توجهی مردم قهرمان آذربایجان به تحرکات دشمنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تغییرات اخیر در تیم اقتصادی دولت منحجر به رفع مشکلات شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *