نشست مدیران موکب های مراسمات اربعین حسینی و اعضا قرارگاه مراسمات اربعین

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / نشست مدیران موکب های مراسمات اربعین حسینی و اعضا قرارگاه مراسمات اربعین

آخرین برنامه ریزی ها و هماهنگی ها جهت هرچه با شکوه برگزار شدن مراسمات اربعین حسینی صورت گرفت.

روابط عمومی قرارگاه مراسمات اربعین حسینی از برگزاری جلسه هماهنگی مسوولین موکب های اربعین حسینی در عراق در روز گذشته 13 آبان ماه خبر داد:
در این جلسه که ساعت 9 تا 15 روز گذشته با حضور بیش از 50 نفر از مدیران و اعضا قرارگاه مراسمات اربعین حسینی در فاطمیه بزرگ تهران و در سالروز 13 آبان روز استکبار ستیزی برگزار شد، آخرین برنامه ریزی ها و هماهنگی ها جهت هرچه با شکوه برگزار شدن مراسمات اربعین حسینی صورت گرفت.
این جلسه با حضور حاج علی اکبر مداحی (مسوول قرارگاه)، سرکار خانم لاله افتخاری(مسوول کارگروه بانوان)، سعید غضنفری(دبیر کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین) و جمعی از اعضا و مدیران بیش از 40 موکب عزاداری و مراسم در موسم اربعین حسینی برگزار و آخرین اخبار از عملکرد هریک از اعضا گفتگو و بررسی گردید.
در این نشست محورهای اصلی ماموریت قرارگاه مراسمات به ترتیب کار فرهنگی،  وحدت بین  مسلمین جهان و  انعکاس این مراسم جهانی و برنامه ها به سراسر کشور های دنیا از طریق رسانه و فضای مجازی اعلام گردید.
همچنین رویکرد اصلی برنامه های قرارگاه برنامه های پر اثر کم هزینه و ماندگار اعلام گردید و از تمامی اعضا خواسته شد به صورت آنلاین تصاویر، صوت و فیلم های کوتاه برنامه های خود را به صورت آنلاین و روزانه برای تیم رسانه ای قرارگاه(به آدرس ادمین کانال قرارگاه مراسمات به آدرس Gharargah_arbaien_admin@) ارسال نمایید تا با تدوین و آماده سازی روزانه بتوان تولیدات آماده انتشار در رسانه و فضای مجازی شود.
در ادامه برادر مداحی به تشریح به برخی از برنامه های قطعی پرداخت و اعلام شد تا روز شنبه ان شاءالله آخرین برنامه های مداحان و سخنرانان اعزامی از طریق این کانال اطلاع رسانی خواهد شد
تا کنون برنامه و پخش زنده دعای کمیل و دعای ندبه هفته قبل از اربعین حسینی در نجف اشرف و در جوار بارگاه ملکوتی امیر المومنین (علیه السلام) در صحن فاطمه الزهرا قطعی شده است و همچنین مراسم دعای کمیل و ندبه سه  روز قبل اربعین حسینی در کربلای معلی پدر خیمه.گاه با مداحی حاج محمدرضا طاهری و حاج سعید حدادیان نیز قطعی شده است.
مخاطبین گرامی میتوانند تا چند روز آینده آخرین اخبار از برنامه ها و مراسمات موسم اربعین حسینی را از طریق کانال زیر مطلع و پیگیری نمایند.
gharargah_marasemat_arbaien@
photo_2016-11-05_09-31-45

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *