هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است

خانه / استان ها / هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است

سردار صبوری گفت: در هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است و در جریان طبس ایران پیروزی میدان بود و در هشت سال دفاع مقدس نیز آمریکا شکست خورد.

سردار صبوری گفت: در هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است و در جریان طبس ایران پیروزی میدان بود و در هشت سال دفاع مقدس نیز آمریکا شکست خورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛اولین سالگرد شهادت و رونمایی ازتمبر یادبودمدافع حرم و دست نوشته مقام معظم رهبری به کنار عکس شهیدمنصور عباسی در مصلای امام خمینی(ره) شهرکردباحضورنماینده ولی فقیه دراستان،نماینده مردم استان درمجلس خبرگان رهبری،سردار اصغر صبوری،سرداراکبری،جمعی ازمسئولان استان ومداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام حاج مهدی سماواتی برگزارشد.

دراین مراسم سردار اصغرصبوری افزود: وزارت خزانه داری آمریکا اینک به اتاق جنگ اقتصادی علیه ایران تبدیل شده است، بگونه ای که در این وزارتخانه 300 نفر علیه جمهوری اسلامی فعالیت دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گفت: باید برای مقابله با تحریم ها و جنگ روانی دشمن، قرارگاه های اقتصادی ایجاد و در جنگ اقتصادی باید اتاق های جنگ اقتصادی در برابر دشمن فعال شود.

فرمانده تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالهای دفاع مقدس با بیان اینکه هر جنگی یک اتاق فکر دارد، تاکید کرد: در جنگ اقتصادی باید قرارگاه مقابله با تحریم ها ایجاد شود و دولت و مسئولان اقتصادی نیز فعالیت گسترده تری انجام دهند، زیرا ایران در بخش اقتصادی توانایی بالایی دارد، بگونه ای که اینک 40 درصد از ظرفیت اقتصادی کشور فعال است.

سردارصبوری افزود: هر جا دولت درخواست کرده سپاه در حوزه های زیرساختی به کمک رفته و در حوزه اقتصادی نیز می توان دشمن را مانند حوزه های دیگر شکست داد و از سویی همت مسئولان و مردم باعث شکست توطئه های اقتصادی دشمن شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد گروه های تکفیری و مسلح در منطقه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بود، افزود: دشمن می خواست با ایجاد گروه های تروریستی تکفیری، ایران چهل سالگی انقلاب را جشن نگیرد که به کوری چشم آنان این اتفاق نخواهد افتاد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس ادامه داد: دشمن هر جا شکست می خورد توطئه جدیدی به راه می اندازد و حتی در مساله هسته ای که همان موقع مقام معظم رهبری فرمودند این ها دروغ می گویند، به دنبال توطئه بودند.

ف رمانده تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در سالهای دفاع مقدس گفت:در هر جا آمریکا قدم گذاشته از ایران شکست خورده است و در جریان طبس ایران پیروزی میدان بود و در هشت سال دفاع مقدس نیز آمریکا شکست خورد.

سردار صبوری اظهار داشت: در عراق تروریست های تکفیری داعش به 37کیلومتری خاک ایران رسیده بودند به گونه ای که داعش و جریان تکفیری به نزدیک ترین منطقه مرزی رسیدند.

وی گفت: داعش همان ابتدا پیام داد که تمامی حرم های مطهر ائمه اطهار علیهم السلام را تخریب خواهد کرد و حتی به 7 کیلومتری جاده کربلا و به بغداد رسیده و به 25 کیلومتری کربلا نزدیک شده بودند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس تاکید کرد:داعشی ها در سوریه درب های حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها را شکسته و در نزدیکی حرم مستقر شده بودند.

فرمانده تیپ 44حضرت قمربنی هاشم در سالهای دفاع مقدس اظهار داشت: اگر ایثارگری های جبهه مقاومت نبود، داعشی ها اکنون حرم های مطهر ائمه اطهار علیهم السلام و عتبات عالیات را در عراق و سوریه تخریب کرده بودند.

سردار صبوری گفت: امروز در سوریه، عراق، لبنان و یمن پیروز میدان جبهه مقاومت است و باید این پیروزی ها تثبیت شود.

وی گفت: در کشور عراق، آمریکایی ها تصمیم داشتند توطئه بسیار بزرگی در جریان انتخابات این کشور ایجاد کنند اما شکست خوردند و خودشان اعلام کردند در انتخابات عراق شکست خوردند و در سوریه نیز 80 درصد از جغرافیای این کشور در دست نیروهای تکفیری و تروریستی بود و اکنون 3 درصد خاک سوریه در ادلب در اختیار گروه های مسلح است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس افزود: امروز دشمن می خواهد این شکست ها را با توطئه های دیگر از جمله تحریم ها تلافی کند و در این زمینه باید هوشیار بود.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این استان و شهدای مدافع حرم تصریح کرد: تیپ مستقل 44 قمر بنی هاشم  علیه السلام خط شکن بود و از تمامی نقاط دفاعی دشمن عبور می کرد و نخستین تیپی بود که در دفاع مقدس از رودخانه دجله عبور کرد.

فرمانده تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  درسالهای دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس رشادت های بی نظیری از خود به نمایش گذاشتند و در مقابله با توطئه های دشمنان نیز پیشگام بوده اند.

شایان ذکراست: استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس افزون بر 2 هزار و 400 شهید و در دفاع از حریم آل الله این استان 13 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

حبیب بن مظاهر شهدای مدافع حرم استان شهید منصور عباسی هفشجانی آذرماه سال 96در مبارزه به گروه های تروریستی و تکفیری داعش به شهادت رسید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *