وداع با ماه مبارک رمضان در شهرکرد

خانه / استان ها / وداع با ماه مبارک رمضان در شهرکرد

در آخرین شب از ماه نزول  قرآن مراسم وداع با ماه مبارک رمضان در مسجد جامع شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ آخرین شب از برنامه های یکماهه مناجات و شب زنده داری ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و قرائت دعای وداع با ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان با اعلام این خبر افزود:دراین مراسم با سخنرانی و نوای گرم حجت الاسلام باقری دعوت شده از قم  از ساعت 22:30 برگزارخواهد شد.

 حمیدرضاتوسلی گفت:مراسم پرفیض دعای کمیل و زیارت آل یاسین در شب و شام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزارشد، دراین برنامه ها پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطار ،مداحان اهلبیت عصمت وطهارت علیهم السلام به قرائت ادعیه پرداختند  و حضار در شب های پایانی ماه میهمانی خدا دست به دعا برداشتند.

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان، افزود: امسال هم به لطف و عنایت خداوند سبحان مراسم سخنرانی و قرائت فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی از اولین شب ماه مبارک رمضان در مسجدجامع شهرکرد با سخنرانی و اجرای حجج اسلام محمدی ، احمدی و باقری هر شب از ساعت22:30 آغاز و تا آخرین شب از ماه میهمانی خدا با سخنرانی و قرائت دعای وداع با ماه نزول قرآن خاتمه می یابد.

حمیدرضا توسلی ادامه داد:مراسم لیالی با عظمت19 – 21 – 23 و 27ماه مبارک رمضان با حضور پرشور خیل روزداران برادر و خواهر ، بویژه جوانان و نوجوانان عزیز از ساعت 23با تلاوت قرآن مجید، قرائت دعای جوشن کبیر- دعای توسل – دعای کمیل و زیارت آل یاسین – سه شبانه روز نماز قضا – مداحی و نوحه خوانی ویژه شهادت امیر ولایت حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام – سخنرانی و توسل به قرآن توسط حجج اسلام گودرزی – احمدی – محمدی و باقری  (دعوت شده از تهران – استان و قم) برگزار شد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت سه وقت، سخنرانی و بیان احکام پس از اقامه نماز جماعت عصر توسط حجج اسلام شیخ ابوالفضل احمدی، سید مهدی هاشمی و شیخ حبیب الله شاهسوند،همچنین مراسم جزء خوانی قرآن مجید همه روزه پس از اقامه نماز صبح با حضور نمازگزاران برادر و خواهر در مسجد جامع شهرکرد برگزارشد.

توسلی گفت:در شب های جمعه ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز مغرب وعشاء، ضیافت افطاری، دعای کمیل و در شام جمعه نیز زیارت آل یاسین قرائت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *