اجتماع بزرگ رزمندگان اسلام لردگان+ تصویر

خانه / استان ها / اجتماع بزرگ رزمندگان اسلام لردگان+ تصویر

همایش بزرگ رزمندگان لردگان در سالن 9دی ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان با حضور یادگاران دفاع مقدس و مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همایش بزرگ رزمندگان 8 سال دفاع مقدس باحضور مسئولین شهرستان لردگان،سردار اکبری،فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) و سردار شهابی فر، از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت در سوریه و عراق برگزار شد.

در این همایش سردار علی محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام طی سخنانی ضمن عرض سلام و خیر مقدم اظهار کرد:در بین شما رزمندگان بزرگوار می بایست از شجاعت و ایثار سخن گفت.

وی افزود: در زمانی که کشور های مستکبر برای ضربه زدن به اسلام از نام اسلام استفاده کردند و گروه های تروریستی مثل داعش را در منطقه ایجاد کردند، با الگو گیری از ایستادگی شما رزمندگان وحضور شما رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس طومار آنها در منطقه در هم پیچیده شد.

سردار اکبری اضافه کرد: رشادت های شما رزمندگان عزیز لردگانی را باید در راه اندازی اولین کاروان پیاده به جبهه های حق علیه باطل مشاهده کرد و آن راهی را که شما پیاده پیمودید و به جنگ با جبهه باطل پرداختید امروز مسیر زائران کربلای معلی شده است و این خود بزرگترین افتخار برای شما رزمندگان لردگانی است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شما در هشت سال دفاع مقدس این انقلاب و این سرزمین را برای همیشه بیمه کردید؛ امروز به برکت فداکاری ها و ایثار و از خود گذشتگی شما و به برکت حضور شما اگر در شهرستان شما مراسم تاسوعا و عاشورا برگزار می شود، در قلب نیویورک هم چنین برنامه ای برگزار می گردد و این به برکت حضور و ایستادگی شما عزیزان است.

وی گفت: امروز شما در برابر نسل جدید و نسل آینده سرافراز هستید، چرا که قرار بود سه روزه خرمشهر را فتح کنند و یک هفته ای تهران را تسخیر نمایند؛ ولی با حضور و ایستادگی شما حتی یک وجب از این سرزمین جدا نشد. اگر امروز این مملکت دارای عزت و صلابت است آنرا مدیون شما عزیزان میدانیم که در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کردید و از خود گذشتگی نمودید.

در ادامه برنامه، سردار عوض شهابی فر از فرماندهان میدانی جبهه مقاومت در عراق و سوریه طی سخنانی گفت: انقلابی گری یعنی حضور به موقع در صحنه و شکست دشمنان و شما مردم لردگان همیشه به موقع در صحنه بودید و با این حضور خود دشمنان را مأیوس کرده و شکست دادید.

وی، افزود: یک روز می گفتند که به ما فشنگ ندهند؛ ولی امروز از برد موشک های ما می ترسند و این به برکت حضور شما و امثال شما بوده است.

سردار شهابی فر ادامه داد: اگر می بینید بعد از چند سال توطئه در سوریه و عراق نتوانستند کاری از پیش ببرند این هم بخاطر الگو گیری از حضور و ایستادگی شما برادران رزمنده بوده است و بدانید تا زمانی که ما در میدان حضور داشته باشیم دشمنان کاری از پیش نخواهند برد به فضل الهی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *