D:\UserData\Desktop\Logo

گزارش روز سوم بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

خانه / اختصاصی هیأت / گزارش روز سوم بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

همایش سراسری مدیران هیات های رزمندگان اسلام، با حضور بیش از 1000 مدیر هیات از سراسر کشور صبح چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه لغایت جمعه 30 اردیبهشت ماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد.

گزارش روز سوم بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام؛ بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات های رزمندگان اسلام، با حضور بیش از 1000 مدیر هیات از سراسر کشور صبح روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه در سالن همایش های بین المللی صدا و سیمای مشهد مقدس برگزار شد.

روز سوم این همایش پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید با جمع بندی و ارائه ماحصل کارگروه های برگزار شده در روزهای قبل توسط مسئولین هر کارگروه انجام شد.

در ادامه این بخش برخی مدیران هیات رزمندگان اسلام به بیان نقطه نظرات و طرح های خود در حوزه، فرزند آوری و جمعیت، جهاد تبیین، هیات جامع و تحول دانش بنیان پرداختند.

در بخش دوم این روز دکتر محمدمهدی رحمتی معاون محترم امور استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به نقش هیئات در تولید محتوای قابل بازتاب در رسانه ملی به بیان نکاتی جامع و گسترده پرداختند و در انتها پاسخگوی سوالات مدیران هیات ها بودند.

در بخش پایانی این همایش از مدیران نمونه هیات های رزمندگان اسلام، جوانان عاشورایی و مدیران هیات های پیروان عترت تقدیر به عمل آمد.

در ادامه توجه شما را به گزارش تصویری روز سوم بیست و ششمین همایش سراسری مدیران هیات رزمندگان اسلام برگزار شد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *