آئین رونمایی و اکران مستند دریابست در بندرعباس برگزار شد

آئین رونمایی و اکران مستند دریابست در بندرعباس برگزار شد

خانه / پیشنهاد ویژه / آئین رونمایی و اکران مستند دریابست در بندرعباس برگزار شد

آئین رونمایی از مستند تحسین شده «دریابست» با حضور رئیس سازمان هنری رسانه «اوج» هم اکنون در بندرعباس آغاز شد.

آئین رونمایی و اکران مستند دریابست در بندرعباس برگزار شد

آیین رونمایی و اکران مستند تحسین شده «دریابست» با مضمون روایتی از وضع معیشت صیادان مظلوم هرمزگان به کارگردانی محمود شهبازی با حضور احسان محمدحسنی رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج، عادل پیغامی استاد اقتصاد مقاومتی و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق علیه السلام از هم اکنون در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس آغاز شد.

داوود میرنژاد دبیر جبهه فرهنگی استان هرمزگان عصر امروز در آئین رونمایی از مستند «دریابست» اظهار داشت: این رخداد صرفا برای حل مشکل به دست جوانان هرمزگانی صورت گرفت و اخلاص کارگردان و عوامل مستندساز موجب شد که کشتی‌های چینی یکی پس از دیگری به پارکینگ هدایت شوند.

وی افزود: حمایت‌ها و مشوق‌ها به این موضوع صرفا برای حل مشکل صیادان هرمزگانی بود و هیچ‌گونه نگاه سیاسی به موضوع مزبور وجود نداشت.

در ادامه این مراسم، محمود شهبازی کارگردان مستند دریابست نیز گفت: این مستند، حاصل زحمت و تفکر یک جبهه انقلابی در استان هرمزگان است و در این مسیر، دوستان زیادی، با حرکت‌های انقلابی خود، بنده را همراهی کردند.

وی افزود: چرا من نباید در شهر خودم فیلمم را اکران کنم و تهدید به بازداشت شوم؟ وقتی شهید خلیل تختی‌نژاد برای حفظ ارزش‌های اسلامی در سوریه جان می‌دهد و جسد سوخته وی به میهن برمی‌گردد چرا من برای رفع مشکلات صیادان هرمزگانی در شهر خودم، اقدامی نکنم؟

کارگردان مستند «دریابست» در این مراسم، فانوس طلایی جشنواره عمار را تقدیم خانواده شهید خلیل تختی‌نژاد کرد.

در این مراسم از محمود شهبازی کارگردان مستند تحسین‌شده «دریابست» تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است، مستند «دریابست» با محوریت مسائل و مشکلات صیادان سنتی منطقه هرمزگان و نوار ساحلی مکران و به کارگردانی محمود شهبازی ساخته شده‌ است.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *