13 آبان و عاشورا پیام مشترک دارند

خانه / استان ها / 13 آبان و عاشورا پیام مشترک دارند

13%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d9%862

حجت الاسلام عباس رضی، گفت: وجه مشترک عاشورای حسینی و 13 آبان ، دشمن شناسی، زمان‌شناسی و ادای تکلیف است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سالروز یوم الله 13 آبان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سامان با گرامیداشت یوم الله 13 آبان تأکید کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین آرمان های مشترک عاشورا و انقلاب است .

حجت الاسلام رضی، گفت: درس عاشورای امام حسین(علیه السلام) برای تمام تاریخ و برای تمام مسلمین جهان بوده و پیام آن هیهات من‌الذله، بصیرت و تیز‌بینی در انجام وظیفه بوده و وجه مشترک عاشورای حسینی و 13 آبان ، دشمن شناسی، زمان‌شناسی و ادای تکلیف است.

عضو هیأت رزمندگان اسلام سامان،اظهار داشت: آمریکا با ترفندها و شیوه های گوناگون تلاش می کند ایران را وادار به عقب نشینی از آرمان های انقلابی و اسلامی کند.

حجت الاسلام رضی خاطر نشان ساخت: ملت استکبارستیز ایران در مصاف با استکبار جهانی، بر فصل‌الخطاب بودن منویات ولی امر مسلمانان جهان حضرت آیت الله ‌العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، اطمینان دارد به پشتوانه حمایت رهبر معظم انقلاب با مبنا قراردادن اصل “عزت اسلامی جمهوری اسلامی ایران، ” با حضور مقتدرانه و باصلابت خود در راهپیمایی 13 آبان، برگ زرینی در کارنامه افتخارآمیز مقاومت ضداستکباری ایران اسلامی رقم خواهد زد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام سامان گفت:پیام عاشورا و 13 آبان، پیروی از رهبری، ایستادگی و مبارزه در برابر مستکبران جهان، امر به معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام رضی در پایان، از آحاد مردم و مسئولان شهرستان سامان خواست در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان شرکت گسترده داشته باشند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *