آخرین اخبار از سلامت جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی

خانه / گوناگون / آخرین اخبار از سلامت جسمی آیت‌الله مهدوی‌کنی

در هشتمین روز از بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان، دکتر فضل‌الله صفی رئیس تیم پزشکی‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی در مورد…

در هشتمین روز از بستری شدن آیت‌الله مهدوی کنی در بیمارستان، دکتر فضل‌الله صفی رئیس تیم پزشکی‌ آیت‌الله مهدوی‌کنی در  مورد آخرین وضعیت ایشان اظهار داشت: وضعیت قلب، کلیه و ریه های آیت‌الله مهدوی کنی خوب و بهتر از گذشته شده است و فاکتورهای خونی ایشان هم به ثبات رسیده است.

در همین زمینه رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری نیز عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت جسمانی و درمانی آیت‌الله مهدوی کنی پرداخت.
به گزارش نسیم ابراهیم انصاریان با اشاره به گذشت شش روز از بستری شدن رییس مجلس خبرگان اظهار داشت: قلب و کلیه و کبد ایشان خوشبختانه به حالت عادی بازگشته اما چون مدت زمانی از عدم خون‌رسانی به مغز گذشته است، هنوز هوشیاری لازم را به دست نیاورده‌اند و تلاش پزشکان در این راستا ادامه دارد.
وی ادامه داد: تیم پزشکی متخصصان مختلفی را بر بالین آیت الله مهدوی کنی آورده و امیدواریم همانطور که تا الان دعای مردم شامل حال آیت‌الله مهدوی کنی شده است، باز هم به برکت ماه شعبان و نزدیک شدن به ایام ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) با دعای مردم، مشکلاتی که برای مغز ایشان به وجود آمده است برطرف شده و ایشان به زندگی طبیعی و خدماتی که داشته‌اند ادامه دهند.
رئیس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی در مورد انتشار خبری در خصوص دعوت از پرفسور سمیعی برای حضور بر بالین رئیس مجلس خبرگان گفت:‌ پرفسور سمیعی بر اساس برنامه‌ریزی خود در کنگره‌ای پزشکی که قرار است در بیمارستان میلاد برگزار شود حضور خواهد یافت و از آنجا که تیم پزشکی نیز هر متخصصی را که لازم ببیند بر بالین آیت‌الله مهدوی کنی حاضر می‌کند، دعوت از پرفسور سمیعی نیز بستگی به نظر پزشک معالج و تیم پزشکی آیت‌الله دارد.
انصاریان در پایان گفت: دعوت از پزشکان و متخصصان اختصاص به فرد خاصی ندارد و از آنجا که در رسانه‌ها عنوان شده بود که پرفسور سمیعی برای معالحه آیت‌الله مهدوی کنی دعوت شده است، من اعلام می‌کنم که ایشان برای شرکت در یک سمینار پزشکی به ایران خواهد آمد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *