آخرین تحولات میدانی غرب حلب

خانه / مطالب و رویدادها / آخرین تحولات میدانی غرب حلب

آخرین خبرها از غرب حلب حاکی از آن است که درگیری‌ها در محله «ضاحیه‌الاسد» ادامه دارد اما نیروهای سوری و مقاومت مواضع خود را در جنوب این محله تثبیت کرده‌اند.

آخرین خبرها از تحولات میدانی غرب شهر حلب حاکیست درگیری‌ها در محله «ضاحیه‌الاسد» همچنان ادامه دارد.

کارخانه کارتون‌سازی روز گذشته شاهد بیشترین درگیری‌ها بود و نیروهای ویژه سوری در جریان عملیات پاکسازی این کارخانه 30 تن از تروریست‌ها را محاصره کردند و تمامی آنان را به هلاکت رساندند.

یک منبع میدانی اعلام کرد: روز گذشته همزمان با پیشروی نیروهای مقاومت در محله «ضاحیه الاسد»، تعدادی از تروریست‌های «جیش‌الفتح» نیز به اسارت درآمدند.

این منبع میدانی افزود: با وجود آزادی شهرک «منیان» و کارخانه کارتون‌سازی، درگیری‌‌ها همچنان در حومه این مناطق ادامه دارد و نیروهای مقاومت و سوری در تلاش هستند مواضع را در این مناطق تثبیت کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای مقاومت و ارتش سوریه برای تثبیت مواضع در این مناطق، عملیات پاکسازی محله «الراشدین 4 » را آغاز کردند.

با آزادسازی این مناطق، پاکسازی محله ضاحیه‌الاسد هم آسان تر می شود.

نیروهای سوری و مقاومت مواضع خود را در مدرسه الامل و جنوب محله ضاحیه الاسد تثبیت کردند.

در حال حاضر این محله از لحاظ نظامی ساقط شده محسوب می شود و نیروها در تلاش هستند مواضع را در این منطقه تتبیت کنند.

این محله راهبردی در غرب شهر حلب در ساعت‌های گذشته در چندین مرحله میان طرفین دست به دست شده است.

نیروهای کمکی مستقر در دانشکده نظامی الاسد و بخش غربی الحمدانیه وارد محله شده اند و با استقرار در ساختمان‌های محله درصدد هستند مانع از پیشروی جدید تروریست ها شوند.

در صورت پاکسازی محله الراشدین 4، محله الراشدین 5، محله خان‌العسل و بازار «الجبس» ساقط شده محسوب می شوند و راه ارتباطی تروریست ها از مناطق جنوب غربی حلب به سمت مناطق غربی از جمله شهرک منصوره و دانشکده تحقیقات علمی مسدود می شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *