آخوند انگلیسی و مأموریت تخریب چهره شیعیان جهان

خانه / گوناگون / آخوند انگلیسی و مأموریت تخریب چهره شیعیان جهان
استعمار پیر این‌گونه به جنگ تشیع می‌رود؛

آخوند انگلیسی و مأموریت تخریب چهره شیعیان جهان 

sh

ساواکی پیش من محترم‌تر است از آخوند فاسد. آن‌قدر صدمه‌ای که اسلام از یک آخوند فاسد می‌خورد از محمدرضا نمی خورد. امام خمینی(ره)
 
اکنون آمریکا و غرب مستکبر به این جمع بندی رسیده‌اند که کانون بیداری و ایستادگی در برابر نقشه حاکمیت آنان بر همه جهان، کشورها و ملت های مسلمان و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است، و اگر با ابزار اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی و سرانجام، نظامی نتوانند در چند سال آینده، نهضت بیداری اسلامی را مهار و سرکوب کنند، همه محاسبات آنان برای حاکمیت مطلق بر جهان و سیطره بر مهم‌ترین منابع نفت و گاز که تنها وسیله محرکه ماشین صنعتی و برتری مادّی آنان بر همه‌ی بشریت است، به هم خواهد ریخت، و کلان سرمایه داران غربی و صهیونیست که بازیگر پشت صحنه همه دولت‌های مستکبرند، از اوج اقتدار تحمیلی خود ساقط خواهند شد. پیام مقام معظم رهبری به کنگره حج (29/10/1383)
 
استعمار پیر و روباه صفتِ انگلیس امروز با ابزار دین به مبارزه  با دین مبین اسلام پرداخته است و به کمک  شیعه نمایانی که به راحتی دین خود را با سرمایه استعمار انگلیس معامله کرده‌اند در تلاش است تا سبک زندگی ای متحجرانه، بی منطق و منحرف از اصل دینِ کامل اسلام را به جهانیان نشان دهد.
 
هر کس دارای هر مذهبی است، به عقاید و ارزش‌های خود احترام می‌گذارد و این حقّ اوست
 
مقام معظم رهبری با تاکید بر اهمیت وحدت شیعه و سنی و احترام به عقاید یکدیگر این‌گونه فرموده‌اند: امروز بنده از گوشه و کنار عالم اطّلاع دارم. همان دست‌های استعماری که در طول قرن‌های گذشته سعی می‌کردند بین شیعه و سنّی اختلاف ایجاد کنند، امروز هم تلاش می‌کنند برای این‌که بین شیعیان و سنّیان، کینه و برادرکشی و اختلاف به‌وجود آورند. شما مردم هوشمند باید مراقب باشید. شاید یک عدّه خیال کنند که ایجاد اختلاف به نفع مذهب آن‌هاست، در حالی که اشتباه می‌کنند. هر کس دارای هر مذهبی است، به عقاید و ارزش های خود احترام می‌گذارد و این حقّ اوست. اما این احترام گذاشتن نباید با اهانت به ارزش‌های جمعیت دیگری همراه شود که در اعتقادات با آن‌ها موارد اختلافی دارند. ما متّفقاً به یک اسلام، به یک کعبه، به یک پیغمبر، به یک نماز، به یک حج، به یک جهاد و به یک شریعت معتقدیم و عمل می‌کنیم. موارد اختلاف به‌مراتب کمتر از موارد وحدت و اتّفاق‌نظر است. دشمنان اسلام می‌خواهند بین شیعه و سنّی، نه فقط در نقاطی از ایران بلکه در همه دنیای اسلام، اختلاف بیندازند. من خبر دارم که تلاش می‌کنند. بیانات در دیدار مردم زاهدان (2/12/1381)
 
جریان انگلیسی و تبلیغ شیعه جعلی
یکی از جریاناتی که در دو سه سال اخیر قوت گرفته و در حال رشد و نمو است جریان جعلی شیعه نمایی است که در حاشیه و متن بیوت یکی از مراجع تقلید به نام سید صادق حسینی شیرازی شکل گرفته است.
از مهم‌ترین اقدامات ضد شیعی و مذهبی این گروه منتسب به شیعه در فضای ماهواره‌ای جهان، می‌توان به تأسیس چندشبکه فارسی و عربی زبان با نام‌های شبکه جهانی امام حسین ۱ و ۲ و ۳، مرجعیت، فدک، سلام، رقیه، ابوالفضل العباس، الانوار، خدیجه، الزهرا، المهدی و… اشاره کرد که در ایام محرم با تبلیغ شنیع‌ترین مسائل با عنوان شعائر حسینی، باعث وحشت مردم دنیا از شیعیان شده‌اند! شبکه‌هایی که با پنهان شدن در ظاهر دینی سعی می‌کنند جلوه‌های واقعی شیعی بودن را به صورت کاملاً وارونه نشان دهد.
 
البته اکثر این شبکه‌ها با حمایت شخص آیت‌الله سید صادق شیرازی و بیت آن تأسیس و به فعالیت خود ادامه می‌دهند. هدایتی مدیر شبکه سلام درباره میزان هزینه‌های یکی از این شبکه‌ها می‌گوید: «هزینه‌های پخش و تولید ما ماهیانه بالغ بر ۹۵ هزار دلار است. ۷۵ هزار دلار آن استودیو پخش و ۲۰ هزار دلار آن به تولید برنامه اختصاص دارد که این مبلغ در مقایسه با دیگر شبکه‌های ماهواره ای بسیار ناچیز است.»
 نکته قابل تأمل آنجاست که هزینه احداث و راه‌اندازی و مدیریت این شبکه‌ها چگونه تأمین می‌شود؟ آن هم بدون حتی پخش یک برنامه تبلیغاتی!
مشروعیت انواع عزاداری از دیدگاه “سید صادق حسینی شیرازی”؛ قمه زدن موجب اجر جزیل و ثواب کثیر می‌باشد.
 
سؤال: برخی از عزاداری‌هایی که ذیلاً بیان می‌شود در برخی از مناطق ایران و جهان به قصد مواسات با حضرت ابا عبد الله الحسین علیه السلام و اهل بیت آن حضرت و شهدای کربلا انجام می‌گردد. حکم آن‌ها چیست؟ و آیا مصداق جزع بر سیدالشهداء علیه السلام می‌باشند؟
الف) بر روی آتش راه رفتن.
ب) بر روی خار راه رفتن.
ج) بر روی شیشه غلتیدن.
د) خراشیدن صورت و لطمه بر سینه و صورت زدن به حدی که خون جاری می‌شود.
هـ) با زنجیر تیغی به کمر زدن به حدی که خون جاری می‌شود.
و) قمه زدن.
 
جواب:
به پا داشتن عزاداری سیدالشهداء علیه السلام به نحوی که نزد محبان امام حسین علیه السلام و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام متعارف است، موجب اجر جزیل و ثواب کثیر می‌باشد ان شاء الله تعالی
 
عزاداری به سفارش انگلیسی‌ها: عزای راه رفتن بر روی خار
 
نکته مهم‌تر این مطلب اینجاست که باید باز هم شاهد نمایش خون و خونریزی و ضرب و شتم به نام شعائر حسینی در فضای مجازی و ماهواره ای باشیم. نمونه کوچک این اقدامات را می‌توانید با جستوجو کلمه Muharram در بخش تصاویر موتورهای جستجو مشاهده کنید. تصاویر این اعمال شنیع به قدری زجرآور و دردناک است که حتی خود شیعیان را اذیت می‌کند چه برسد به کسانی که از سرتاسر دنیا با ادیان دیگر سر و کار دارند و نظاره‌گر به اصطلاح شعائر حسینیِ از این دست هستند!
aza
 
اهمیت شعائر حسینی از دیدگاه آخوندهای انگلیسی
 
“اراده ی تکوینی خدای عزوجل بر این تعلق گرفته است که هر چه در شعائر حسینی تشکیک کنند و در برابر آن سنگ اندازی کرده و مشکلات بیافرایند، شعائر آن حضرت فزونی و بالندگی گیرد، چنان که رسول خدا صلی الله علیه وآله فرمودند: «ولیجتهدن أئمة الکفر وأشیاع الضلالة فی محوه وطمسه، فلا یزداد أثره إلا ظهوراً وأمره إلا علواً؛ و پیشوایان کفر و پیروان گمراهی سخت خواهند کوشید که آن (شعائر و نام حسینی) را بزدایند و نابودش کنند، اما همواره ظهوری بیشتر و فزون تری و امرش بالندگی فرا گیرتری خواهد یافت.
 
این گستردگی مراسم قمه زنی قطعاً همان وعده ی رسول خدا است که فرمودند: «اما هماره ظهوری بیشتر و فزون تری و امرش بالندگی فراگیرتری خواهد یافت»؟؟”
 
مسلمانان حق ندارند هیچ کار دینی بکنند؛ اما اجازه دارند قمه بزنند!
 
آن زمان که کمونیست‌ها بر منطقه آذربایجان شوروی سابق مسلّط شدند، همه آثار اسلامی را از آن‌جا محو کردند. مثلاً مساجد را به انبار تبدیل کردند، سالن های دینی و حسینیه‌ها را به چیزهای دیگری تبدیل کردند و هیچ نشانه‌ای از اسلام و دین و تشیّع باقی نگذاشتند. فقط یک چیز را اجازه دادند و آن، قمه زدن بود! دستورالعمل رؤسای کمونیستی به زیردستان خودشان این بود که مسلمانان حق ندارند نماز بخوانند، نماز جماعت برگزار کنند، قرآن بخوانند، عزاداری کنند، هیچ کار دینی نباید بکنند؛ اما اجازه دارند قمه بزنند! چرا؟ چون قمه زدن، برای آن‌ها یک وسیله تبلیغ بر ضدّ دین و بر ضدّ تشیع بود.بنابراین، گاهی دشمن از بعضی چیزها، این گونه علیه دین استفاده می‌کند. هرجا خرافات به میان آید، دین خالص بدنام خواهد شد.
 
سید صادق حسینی شیرازی: قمه زدن موجب اجر جزیل و ثواب کثیر می‌باشد.
 
قمه‌زدن مایه دراز شدن زبان دشمنان علیه دوستان اهل‌بیت است
 
این در حالی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، قمه‌زدن علنی و همراه با تظاهر را حرام و ممنوع اعلام کرده‌اند وبه نحو متعارف عزاداری را اینگونه بیان نموده‌اند؛ که نحو متعارف عزاداری آن گونه است که در طول قرون و اعصار عزاداری می‌کرده‌اند و متدینین و علماء هم خود در آن شرکت می‌جسته‌اند و عزاداری می‌کردند یعنی تشکیل مجالس روضه‌خوانی و راه‌اندازی دستجات و مواکب عزاداری که دارای حال و حزن و شور و محبت اهل بیت علیهم‌الصلوة‌والسلام است.
ghamezani
 
جسارت به حضرت زهرا (ص) و پایین آوردن شان آن بزرگوار است با جشن 9 ربیع
 
از دیگر مسائلی که این گروه به آن اهمیت داده و آن را در شبکه‌های خود تبلیغ می‌کنند گرامی داشت روز نهم ربیع الاول است که آن را به عنوان “عیدالزهرا” جشن می‌گیرند و این در حالی است که شیعه واقعی از هر آنچه که باعث می‌شود مخالفان مکتب اهل بیت (ع) و مذهب حقه شیعه امامیه از آن برای آسیب زدن به اعتقادات و مخدوش کردن چهره پاک تشیع بهره برداری کنند، باید خودداری و پرهیز کند. فارغ از درست یا نادرست بودن عید الزهرا، مطلب مهم این است که مقام و شأن حضرت صدیقه کبری، فاطمه الزهرا (ص) به قدری عظیم است که ما نمی‌توانیم یک حادثه، مانند مرگ فردی را به عنوان عید آن وجود مقدس تلقی کنیم. به نظر می‌رسد این به نوعی جسارت به حضرت زهرا (ص) و پایین آوردن شان آن بزرگوار است که مرگ فردی، ولو که ظالم در حق آن بزرگوار باشد، عید آن وجود مقدس تلقی شود.
 
 اما این شیعه نمایان دست پرورده انگلیس، نهم ربیع را  به عنوان روز عید اهل بیت (ع) تبلیغ می‌کنند و مرجع آنان اینگونه این مسئله را ترویج می‌کند:
«ما یک عید تولی داریم که همان عید غدیر است و یک عید تبری داریم که امروز است. کسی را در نظر بگیرید که از دوستان اهل بیت (ع) است و از دشمنان آنان بدش می‌آید و به این حدیث شریف عمل می‌کند که شاید متواتر باشد: «هل الدین الا الحب والبغض؛ مگر دین چیزی غیر از دوست داشتن و دشمن داشتن است؟» در حقیقت تولی بدین معناست که چنین شخصی این مهر و بغض را در حدی که می‌تواند اظهار کند.»
9 ربیع و حواشی آن بهانه‌هایی است، به دست افرادی که می‌خواهند شیعه را در دیدگاه سایر فرقه‌های مسلمان و حتی کسانی که به این مذهب تمایل پیدا کرده‌اند، متناقض و آلوده جلوه دهند
 
از دیگر بدعت‌های دیگری که این اختلاف افکنان بر سر دین مبین اسلام آورده‌اند آن است که ایام محسنیه (۲۸ صفر الی ۸ ربیع الاول) را می توان نام برد:
  1.  ایام شهادت خاتم الانبیاء صلی الله علیه واله وسلم
  2.  ایام تشکیل شورای شوم سقیفه ملعونه و نقض بیعت غدیر
  3.  ایام سه بار هجوم به خانه وحی و به آتش کشیدن آن
  4.  ایام ضرب و شتم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها
  5.  ایام کشتن حضرت محسن علیه السلام
  6.  ایام غصب فدک و واقعه جانکاه کوچه
  7.  ایام ارتداد امت
  8.  ایام شهادت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام
 این گونه موارد (9 ربیع و حواشی آن) بهانه‌هایی است، به دست افرادی که می‌خواهند شیعه را در دیدگاه سایر فرقه‌های مسلمان و حتی کسانی که به این مذهب تمایل پیدا کرده‌اند، متناقض و آلوده جلوه دهند. لذا، به طور کلی هر آن چیزی که باعث شود، دشمنان اسلام از آن بهره برداری کنند و به تفرقه میان مسلمانان دامن بزند و مخالف با اصل وحدت در میان مسلمانان باشد، از دیدگاه ائمه ما و بزرگان شیعه گناه و حرام تلقی می‌شود؛ به اضافه آنچه که باعث شود زبان‌ها به شیعه دراز شود و ارزش‌ها و اعتقادات و باورهای صحیح شیعه هم با این چنین کارهای نسنجیده‌ای زیر سؤال برود و مورد حمله قرار بگیرد، این جریان هم گناه و حرام محسوب می‌شود، یعنی کارهایی که باعث شود بهانه‌هایی به دست مخالفان شیعه داده شود تا تشیع را بکوبند، که در اصل گناه است؛ لذا در سیره بزرگان ما چنین مسئله‌ای وجود نداشته است.
 
ما اگر شیعه واقعی هستیم و به مصالح تشیع فکر می‌کنیم و این موضوع به عنوان دغدغه ما محسوب می‌شود، باید مطابق عملکرد بزرگان رفتار کنیم. وقتی امیرالمؤمنین علی (ع) که حق مطلق بودند؛ بنا بر مصالح اسلام از حق خود چشم‌پوشی می‌کنند و پشت سر غاصبان حق الهی خود به نماز می‌ایستند؛ زمانی که آن‌ها در اداره امور درمانده می‌شوند و دست نیاز به سوی حضرت دراز می‌کنند، و علی (ع) از کمک خود به آن‌ها دریغ نمی‌کند و… در چنین موقعیتی ما نمی‌توانیم از امام خود پیشی بگیریم و کاری را که آن بزرگوار نکرده‌اند، ما انجام دهیم.
 
درست است که موقعیت‌های آن بزرگوار با موقعیت امروز ما متفاوت است، اما زمانی که حضرت علی (ع) به خلافت رسیدند و در رأس جامعه اسلامی قرار گرفتند، جز برخی انتقادات که در خطبه شقشقیه و جاهای دیگر نسبت به عملکرد غاصبان خلافت دارد، از بیان برخی حقایق مربوط به خود که ممکن است باعث سوءاستفاده نابخردان و متعصبان شود، خودداری می‌کنند که مبادا وحدت جامعه اسلامی مخدوش شود؛ سایر بزرگواران ما هم به همین صورت بوده‌اند.
 
استقلال سیاسی، استقرار حکومت های مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سالروز میلاد پیامبر اعظم (ص)  و در دیدار با  مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی “آزادی از تصورات و اوهام” و سپس تلاش برای “آزادی از ظلم و ستم حکومت های مستبد و ایجاد حکومت عادلانه” را دو روش اساسی اسلام برای آزادی بشر برشمردند و افزودند: ملت های مسلمان باید با ایجاد آزادی درونی و فکری، تلاش کنند با دستیابی به «استقلال سیاسی، استقرار حکومت های مردمی، برپایی مردم سالاری دینی و حرکت براساس شریعت اسلام»، خود را به آزادی مورد نظر اسلام عزیز برسانند.
 
ایشان، توطئه‌ها و تحرکات دشمنان اسلام برای جلوگیری از آزادی حقیقی و سعادت امت اسلامی را، پیچیده و چند بعدی خواندند و ایجاد اختلاف میان مسلمانان را محور اساسی ترفندهای استکبار دانستند و این مهم را مورد تاکید قرار دادند که مستکبران تلاش می‌کنند برای تحت الشعاع قرار دادن بیداری اسلامی، پیروان مذاهب مختلف اسلامی را با یکدیگر درگیر کنند. بدون تردید این مسائل یک باره به وجود نیامده است و قدرت‌های جهانی برای ایجاد آن‌ها، مدت‌ها برنامه ریزی و سیاست‌گذاری کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *