آرزويم زيارت امام رضا(علیه السلام) است

خانه / مطالب و رویدادها / آرزويم زيارت امام رضا(علیه السلام) است

در سال 1365 درعمليات كربلاي 5 منطقه شلمچه و در پشتيباني توپخانه بودم كه دچار مجروحيت شدم. الان جانباز 25 درصد هستم ولي شرايط جسمي و جانبازي‌ام خيلي بيشتر از يك جانباز 25 درصد است. متأسفانه اكنون به دليل جراحت‌هايم به من سوند وصل است و بايد بيشتر در خانه و روي تخت باشم.

كشورهايي كه زمان جنگ با آخرين تكنولوژي روز بمب و موشك برسر ملت ما ريختند امروز هم از پا ننشسته‌اند و از راهي ديگر وارد شده‌اند و اين بار با اعمال فشار و تحريم‌ها سعي در سخت كردن زندگي براي مردم دارند. در اين ميان بيماراني كه دارو‌هاي خاص مصرف مي‌كنند مشكلات زيادي متحمل مي‌شوند. دسته‌اي از اين بيماران، جانبازان هستند كه با سختي و هزينه‌اي بالا داروهايشان را تأمين مي‌كنند. چند روز پيش كه همسرم براي تهيه داروهايم به بنياد رفته بود متأسفانه داروهاي قلبم را تأييد نكردند. چون ميزان جانبازي‌ام بيشتر از 25 درصد نيست. همچنين بنياد براي اوقات فراغت خانواده‌هاي جانبازان و دوري گزيدن آنها از يكنواختي و بانشاط كردنشان برنامه چنداني ندارد و همين شرايط روحي جانبازاني كه حال مساعد و وضع مالي خوبي ندارند را سخت مي‌كند.
الان شرايط زندگي به قدري براي من و همسرم سخت شده كه هر كس ما را همراه فرزندانمان مي‌بيند فكر مي‌كند نوه‌هايمان هستند. با حقوقي حدود 800 هزار تومان به سختي مي‌توان كفاف خانه، دارو و هزينه‌هاي دانشگاه فرزندان را داد و همه اينها گذران زندگي را براي من و خانواده‌ام سخت مي‌كند و واقعاً شرمنده‌شان هستم. اين شرايط بيشتر براي همسرم كه هم درد جانبازي من و هم مشكلات خانواده را تحمل مي‌كند خيلي سخت‌تر است.
چند خواسته كوچك دارم كه اميدوارم هر چه زودتر محقق شود. اولين درخواستم راجع به حقوقي كه دريافت مي‌كنم و هزينه‌هاي زندگي و درمان است كه كفاف نمي‌دهد. ميزان دريافتي‌ام با خرج زندگي‌كه شامل اجاره خانه و شهريه فرزندان مي‌شود جور در نمي‌آيد و وضعيت را براي خانواده‌ام سخت مي‌كند. اگر بشود درباره ميزان جانبازي‌ام تجديدنظر شود كمك بزرگي برايم خواهد بود. به هرحال هر كسي كه وضعيتم را مي‌بيند متوجه مي‌شود كه 25 درصد جانبازي نسبت به شرايط و حالم كم است. همچنين آرزو دارم به زيارت امام رضا(ع) بروم و مي‌خواهم يك بار ديگر و پس از سال‌ها در حرم آقا امام رضا باشم. آرزويي كه سال‌هاست به خاطر شرايط جسمي و وضع مالي‌ام محقق نشده و همچنان در دلم مانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *