آزادی یک زندانی در شهرکردبه مناسبت نیمه شعبان

خانه / استان ها / آزادی یک زندانی در شهرکردبه مناسبت نیمه شعبان

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری، از آزادی یک زندانی غیر عمد در استان به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان، از آزادی یک زندانی غیر عمد در استان به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ مرتضی سجادی با تبریک شعبان المعظم،اعیادشعبانیه و حلول سال و قرن جدید گفت: با کمک خیرین و نمازگذاران مسجدجامع شهرکرد به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه یک نفر از زندانیان جرائم غیر عمد، از زندان های استان آزاد شد.

جانشین پایگاه شهدا مسجدجامع شهرکردبا قدردانی ازهمراهی خیرین عزیز ادامه داد:کمک های مومنانه به نیازمندان، شامل تهیه جهیزیه،بسته های معیشتی،بسته های بهداشتی، البسه و توزیع گوشت گرم به ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا همچنان ادامه دارد.

عضو هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:با شیوع ویروس منحوس کرونا در سال گذشته بالغ بر 14 میلیارد ریال کمک مومنانه به صورت نقدی، بسته های معیشتی،ذبح قربانی و توزیع گوشت گرم گوسفند و گاو از مسجدجامع شهرکرد تقدیم ایتام ،نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شد.

سجادی به برنامه های ویژه شب و روز نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: جشن ولادت با سعادت منجی عالم بشریت در شب و شام میلاد با رعایت اصول بهداشتی، نور افشانی،مراسم احیاء و شب زنده داری، ذبح گوسفند و توزیع نان نذزی از برنامه های هیأت رزمندگان اسلام استان، پایگاه بسیج و مجموعه مسجدجامع شهرکرد در نیمه شعبان است.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *