آغاز بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

خانه / استان ها / آغاز بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در شهرکرد

محمدی4

آیت الله محمدی، در جمع مردم شهرکرد گفت: دنیای امروز، دنیای علم و دانش است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛آیت الله محمد محمدی گلپایگانی، در آئین افتتاحیه بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد، به برکات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی، مردم از ظلم و ستم طاغوت نجات یافتند و طعم آزادی را چشیدند.

وی، تربیت جوانان موفق و افتخار آفرین در سطوح مختلف علمی را از دیگر برکات انقلاب اسلامی برشمرد و تأکید کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانانی تربیت شده که در تمام سطوح علمی برای کشور افتخارات مختلف کسب کردند و اقتدار ایران روز به روز در جهان بیشتر شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: دنیای امروز دنیای علم و دانش است و هر کشوری که در مسیر علم و دانش حرکت کند می تواند در تمام حوزه ها موفق باشد.

به گفته وی، جوانان مومن و ولایی کشور که در مسیر کسب علم و دانش حرکت می کنند، آینده ساز اصلی کشور هستند و هم اکنون بسیاری از موفقیت های جوانان در صحنه های مختلف را شاهد هستیم.

آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به افتخارات جوان کشور در صحنه های مختلف علمی مانند المپیادهای جهانی، ادامه داد: دشمن از وجود دانشمندان جوان و توسعه کشور و دستیابی به فناوری های مختلف بیم دارد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه آینده کشور در دست جوانان است، ادامه داد: کشور نیازمند جوانان با علم و دانشمند است که در مسیر توسعه نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی جوانان در حوزه هسته ای و کسب افتخارات ارزشمند توسط دانشمندان جوان در این حوزه از افتخارات کشور به شمار می رود که این امر بیانگر استعداد بالای جوانان ایرانی است.

آیت الله محمد محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال این هستند که جوانان کشور را با امواج انحرافی از مسیر کسب علم و دانش خارج کنند، عنوان کرد: جوانان در مساجد در مقابل امواج انحرافی دشمنان بیمه می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در این مراسم اظهار داشت: طرح تقویت مبانی اعتقادی از امروز در استان کلید می خورد و تا ۲۷ مرداد ماه سالجاری ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی عنوان کرد:طرح تقویت مبانی اعتقادی برای بیست و دومین بار است که برگزار می شود که تعدادی از دوره ها در شهرستان سامان و تعدادی نیز در گلپایگان و دو دوره نیز در مرکز استان برگزار شده است.

وی بیان کرد:طرح تقویت مبانی اعتقادی برای سومین بار است که در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود و تاکنون ۲۶ عنوان کتاب از مباحث مطرح شده در این طرح توسط اندیشمندان کشور تالیف شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کرد: طرح تقویت مبانی اعتقادی هر سال محور مشخصی دارد و امسال محور برگزاری این دوره جوان و سبک زندگی اسلامی است تا برخورد صحیح با جوانان تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: حضور چهره های علمی و اندیشمندان برجسته کشور در این طرح نقطه قوت برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در استان است.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *