آغاز ثبت نام مداحان و شاعران آیینی در سامانه طوبی

خانه / استان ها / آغاز ثبت نام مداحان و شاعران آیینی در سامانه طوبی

توسلی39

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری از ثبت نام مداحان وشاعران آیینی استان در سامانه طوبی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید رضا توسلی در دومین نشست اعضاء شورای کانون مداحان شهرستان شهرکرد با تیریک اعیاد شعبانیه گفت: سامانه طوبی اقدامی ارزشمند برای مراجعه و ثبت نام مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام وشاعران آیینی سراسر کشور است .

نماینده بنیاد دعبل استان ادامه داد:با راه اندازی سامانه طوبی، مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر برادر و خواهر استان می توانند با مراجعه به این سامانه ثبت نام کنند.

جانشین بسیج قشر مداحان استان افزود:مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی برادر و خواهر برای ثبت نام در سامانه طوبی باید صفحه اول شناسنامه ،کارت ملی، مدارک تحصیلی ، عکس و مدارک مربوط به دوره های آموزشی گذارنده شده  را اسکنر کرده و همراه داشته باشند .

توسلی به فراهم نمودن زمینه های لازم برای ورود به سامانه طوبی اشاره کرد و گفت: مسئولین سازمان تبلیغات و کانون مداحان وشاعران آیینی کشور مقدمات را برای ثبت نام واجدین شرایط در کوتاهترین زمان ممکن فراهم کردند لذا برادران و خواهران مداح و شاعر آیینی در سطح استان نیز می توانند همزمان با سراسر کشور با مراجعه به آدرس: tooba.tdm-ido.ir در اولین فرصت  ثبت نام نمایند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری افزود: پس از ثبت نام  و تأیید کانون مداحان و شاعران آیینی ، بصورت متمرکز و هماهنگ با سراسر کشور برای مداحان و شاعران آیینی واجد شرایط کارت شناسایی صادر خواهد شد.

وی ادامه داد: براداران و خواهران برای اطلاعات بیشتر می توانند به دفاتر کانون مداحان وشاعران آیینی و یا کارشناسان تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی محل سکونت خود مراجعه نمایند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به تأثیر والای مداحان وشاعران اشاره کرد و افزود: باید تلاش کرد تا تریبون مرثیه سرای و نوحه خوانی در اختیار انسانهای مومن، ولایتمدار ، متعهد و تأثیر گذار جامعه قرار گیرد.

وی ادامه داد: دراین راستا تلاش های ارزشمندی صورت گرفته و یکی از اقدامات ایجاد و راه اندازی  سامانه طوبی برای شناسایی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر آیینی می باشد.

توسلی گفت:تاکنون افزون بر یک هزار نفر از مداح اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعر آیینی برادر وخواهر در سطح استان  عضو کانون مداحان و شاعران آیینی استان هستند.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی استان چهارمحال وبختیاری ادامه داد:کار آزمون شفاهی  در مرکز استان و سایر شهرستانها و نیز همزمان سطح بندی مداحان آغازشده  است.

وی افزود:برخی از مداحان تقاضای شرکت در کلاس های آموزشی را دارند که با برنامه ریزی و هماهنگی های بعمل آمده  همزمان با ماه نزول قرآن کلاس آموزش قرآن ویژه مداحان در مقاطع مختلف و در سراسر استان برگزارمی شود، برادران و خواهران برای ثبت نام می توانند به دفاتر کانون مداحان وشاعران آیینی تبلیغات اسلامی محل سکونت خود مراجعه کنند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید،ارائه نظرات اعضاء پیرامون نحوی آموزش های مداحی در سال جاری از دیگر برنامه های این نشست بود.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *