آغاز فروپاشی و استیصال آمریکا در جهان

خانه / استان ها / آغاز فروپاشی و استیصال آمریکا در جهان

IMG_3599 IMG_3675

سردار دکتر یدالله جوانی در سفر به شهرکرد، گفت: آمریکا در همه جهان دچار استیصال و فروپاشی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛ سردار یدالله جوانی، در آئین بزرگداشت امیر مظلومان و 72 یار وفادارش در مسجد جامع شهرکرد؛ یاد و نام شهید رحمان استکی، نماینده مردم شهرکرد در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی، که به همراه شهید بهشتی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به شهادت رسید و یاد و خاطره 40شهید مسجد جامع را گرامیداشت.

دکتر یدالله جوانی در این مراسم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب؛ روحیه انقلابی گری را از عوامل اصلی در ثبات قدم و رسیدن ایران اسلامی به قله های افتخار دانست.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی ، حذف روحیه انقلابی گری و تهی کردن جامعه از ولایت فقیه را هدف اصلی این توطئه ها برشمرد و افزود: انقلابی گری همان پیمودن راه انقلاب اسلامی، شناخت دشمن و داشتن بصیرت است.

دکتر جوانی، با تفاوت قائل شدن بین افراطی گری و انقلابی گری، تأکید کرد: انقلابی گری، داشتن بصیرت در برابر توطئه طاغوت اعظم است که بارها مقام معظم رهبری بدعهدی و پیمان شکنی آمریکایی ها را یادآوری کرده اند.

وی، جهاد کبیر را “نه” گفتن به آمریکا دانست و تحریم های شدید را با هدف ایجاد تغییر در رفتار جمهوری اسلامی ایران همسو دانست و تصریح کرد: دشمنان حتی روح برجام را در تغییر رفتار ایران می دانند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به توهم عده ای در داخل کشور اشاره کرد، که رابطه با آمریکا را حلال مشکلات می دانند، و این دیدگاه را در صورت عالمانه بودن، خیانت به کشور دانست.

این کارشناس و تحلیل گر مسایل سیاسی، خاطرنشان کرد: مذاکره با آمریکا به منزله این است که اجازه نفس کشیدن به آمریکا داده می شود، در حالی که آمریکا در همه جهان دچار استیصال و فروپاشی است.

دکتر جوانی، راه شهید بهشتی و یاران وفادارش را ادامه راه عاشورا دانست و حادثه هفتم تیر را افشاگر چهره واقعی تروریستی منافقین عنوان کرد.

گفتنی است: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر، ‌گرامیداشت یاد و خاطره شهید رحمان استکی و یادواره 47 شهید گلگون کفن مسجد جامع شهرکرد، با حضور خیل کثیر خانواده معظم شهداء، مسئولان، اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.

شهید رحمان استکی، نماینده مردم شهرکرد در دوره نخست مجلس شورای اسلامی بود، که مجری گری برنامه هنگام انفجار را نیز به عهده داشت و همراه شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *