آغاز فصل چهارم «روایت هیأت» در شبکه افق

خانه / مطالب و رویدادها / مصاحبه و گفتگو / آغاز فصل چهارم «روایت هیأت» در شبکه افق

تهیه کننده برنامه روایت هیأت از آغاز پخش زنده فصل چهارم این برنامه از شبکه افق خبر داد و گفت: قسمت‌های اول و دوم روایت هیأت به موضوع مطالبات رهبر معظم انقلاب از ستایشگران اختصاص دارد که با حضور مداحان دنبال می‌شود.

آغاز فصل چهارم «روایت هیأت» در شبکه افق

هیاتحجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، تهیه‌کننده برنامه روایت هیأت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه فصل چهارم برنامه روایت هیأت از جمعه یکم بهمن از شبکه افق روی آنتن صداوسیما می‌رود، اظهار کرد: این برنامه پیرامون موضوعات تخصصی حوزه هیأت با حضور مهمانان مرتبط با هیأت از جمله سخنرانان، مداحان، شاعران، مسئولان هیأت و پژوهشگران دنبال می‌شود.

هیأت باید بررسی تخصصی شود

وی اضافه کرد: هیأت به عنوان موتور پیشران فرهنگ مذهبی کشور نیازمند بررسی تخصصی است و بحث و بررسی کارکردها و توجه به فعالیت‌های شاخص هیأت به‌عنوان حلقه میانی به‌عنوان محورهای اصلی برنامه روایت هیأت دنبال می‌شود.

تهیه کننده برنامه روایت هیأت از شفیع شعله‌کار به‌عنوان مجری این برنامه یاد کرد و گفت: در دو قسمت آغازین فصل چهارمین برنامه روایت هیأت با توجه به دیدار سالیانه مداحان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، موضوع به صورت تخصصی پیرامون مطالبات رهبری از جامعه ستایشگری خواهد بود و از جامعه مداحان، مهمانانی در این برنامه حضور خواهند یافت.

پخش سخنرانی و اخبار دو بخش ویژه روایت هیأت

وی از ارتباط تصویری و تلفنی با شخصیت‌های مرتبط با موضوع در برنامه روایت هیأت خبر داد و گفت: این برنامه جمعه‌ها با حضور مجری و دو مهمان ساعت ۲۰ تا ۲۱ به صورت زنده پخش خواهد شد.

امینی موحد خاطرنشان کرد: «پای منبر» یکی از آیتم‌های برنامه روایت هیأت است که با استفاده از آن گزیده‌ای از منابر مرتبط با مناسبت‌ها به صورت کوتاه و گرافیکی به مخاطب ارائه می‌شود و در این برنامه، بخشی با موضوع اخبار را خواهیم داشت که به صورت گرافیکی آخرین اخبار هیأت‌ها منعکس می‌شود.

آغاز فصل چهارم «روایت هیأت» در شبکه افق

دستاوردهای جهادی و اشتغال‌زایی هیأت‌ها منعکس می‌شود

وی از «هیأت گردی» به‌عنوان یکی دیگر از بخش‌های برنامه روایت هیأت یاد کرد و گفت: در این بخش قرار است دستاوردهای هیأت‌های مذهبی به ویژه در حوزه اشتغال‌زایی و فعالیت‌های جهادی را برای مخاطبان منعکس کنیم.

مشاور رسانه‌ای جامعه ایمانی مشعر با اشاره به اینکه فصل‌های قبلی برنامه روایت هیأت در عید نوروز، فاطمیه و محرم از شبکه افق پخش شده است، عنوان کرد: در فصل چهارم به دنبال این هستیم که برنامه را به صورت مستمر و متناوب دنبال و به یک مقطع زمانی محدود نشویم.

در سه فصل گذشته ۸۰ مهمان به روایت هیأت آمدند

وی با بیان اینکه روایت هیأت نخستین برنامه تخصصی سیما در حوزه هیأت است، گفت: در سه فصل گذشته ۸۰ مهمان در حوزه‌های سخنرانی، ستایشگری، شعر و ادب، اقتصاد هیأت و فعالیت‌های جهادی به برنامه دعوت شدند و ما مهمانان ایرانی و خارجی هم داشته‌ایم به‌عنوان نمونه مسئول هیأت امام حسین علیه السلام از آمریکا و مسئول یک هیأت لبنانی در برنامه حضور یافتند و بعد بین‌المللی برنامه را تقویت کردند.

امینی موحد از نشانی «revayateheyat» به‌عنوان آدرس مجازی برنامه روایت هیأت در اینستاگرام، آپارات و شبکه‌های اجتماعی یاد کرد و گفت: آرشیو این برنامه زنده علاوه بر تلوبیون در این بسترهای مجازی نیز قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه روایت هیأت در استودیو مثبت سه شبکه افق تهیه می‌شود و به همت گروه تلویزیونی روایت جهاد روی آنتن می‌رود، گفت: جمعی از فعالان رسانه‌ای جامعه ایمانی مشعر به‌عنوان توانمندان حوزه هیأت در تهیه این برنامه مشارکت می‌کنند. از ظرفیت روانشناسان برای آماده‌سازی مهمانان در راستای رسیدن به یک گفت‌وگوی مفید استفاده خواهیم کرد و برای اجرای پلاتوهای موفق نیز از ظرفیت پژوهشگران و نویسندگان بهره می‌بریم.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *