آمادگی برای فینال شب های قدر در شهر کرد

خانه / استان ها / آمادگی برای فینال شب های قدر در شهر کرد

آمادگی برای “فینال شب های قدر”درشهرکرد

آمادگی برای “فینال شب های قدر”درشهرکرد

همزمان با ماه مبارک رمضان مراسم مناجات وقرائت دعای ابوحمزه ثمالی در مسجدجامع شهرکرد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان افزود: مراسم معنوی آمادگی برای “فینال شب های قدر” تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22 به مدت یک ساعت به همت هیأت رزمندگان اسلام استان وپایگاه شهدا در مسجد جامع  شهرکرد برگزار می شود.

وی ادامه داد: حجج اسلام؛ شیخ ابوالفضل احمدی، شیخ ایوب محمدی و شیخ علی اسلامی  به ترتیب از دهه اول تا سوم ماه مبارک رمضان در این مراسم معنوی فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی را قرائت و تفسیر می کنند.

حمیدرضا توسلی ادامه داد:همچنین اقامه نماز جماعت ظهر و عصر،مراسم سخنرانی و بیان احکام توسط حجج اسلام هاشمی ، احمدی و قائمی تا آخرین روز از ماه مبارک رمضان منعقد است.

توسلی گفت:مراسم تفسیر و جز خوانی قرآن مجید نیز همه روزه پس از اقامه نماز جماعت صبح با سخنرانی حجت الاسلام هاشمی و تلاوت و قاریان کلام الله مجید برگزار می شود.

وی ادامه داد: مراسم لیالی باعظمت قدر هم در شب های 19- 21- 23 و 27 ماه مبارک رمضان از ساعت 23 الی 3بامداد با سخنرانی علمای مدعو و مداحی مداحان و ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت علیهم اجرا می شود.

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *