آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند تا جمهوری اسلامی ایران هست ما هیچ‌گونه آرامشی نداریم

خانه / استان ها / آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند تا جمهوری اسلامی ایران هست ما هیچ‌گونه آرامشی نداریم

بختیاری1

امام جمعه شهرکرد درجمع مردم کوهرنگ گفت: آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند تا جمهوری اسلامی ایران هست ما هیچ‌گونه آرامشی نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام‌ و المسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی در جمع مردم و بسیجیان شهرستان کوهرنگ، عشایر و قوم بختیاری را مردمانی مقاوم، سخت کوش، تلاشگر و خستگی ناپذیر خواند و گفت: شما در طول انقلاب مردمی بودید که نه تنها خسته و از پای در نیامدید بلکه با خستگی ناپذیری، مقاومت و ایستادگی خود، خستگی را خسته و دشمنان را مأیوس و ناکام کردید.

امام جمعه شهرکرد بیعت تاریخی بختیاری‌ها با امام خمینی (ره) در ۱۹ بهمن سال ۵۷ را نمونه بارز از بصیرت و هوشیاری قوم غیور بختیاری دانست و تصریح کرد: یکی از افتخارات مهم بختیاری‌ها ، بیعت تاریخی آنان با حضرت امام خمینی(ره) و اعلام بیزاری و انزجار از بختیار بود که به عنوان یک روز تاریخی و همیشه ماندگار نه تنها در تاریخ بختیاری‌های کشور و استان بلکه در تاریخ ایران اسلامی ثبت و همه ساله یاد و خاطر آن گرامی داشته خواهد شد.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر ثبت این روز مهم به عنوان یک روز ملی و تاریخی در کشور خاطرنشان کرد: مقدمات کار برای ثبت این روز به عنوان یک افتخار ملی و دستارود عظیم قوم غیور بختیاری فراهم شده است و ان‌شاءالله به زودی این روز در تقویم رسمی کشور به ثبت خواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه شرایط امروز کشور را شرایطی بسیار حساس خواند و گفت:امروز کشور در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار گرفته است یعنی در موقعیتی هستیم که به برکت عنایت‌های الهی و هدایت‌های امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری،خون مطهر شهدا و بصیرت و هوشیاری شما مردم انقلاب اسلامی ایران در اوج عزت و استقلال قرار گرفته و در برابر دشمنان و طاغوت ایستاده و دست آنان را از این کشور قطع کرده و حالا دشمن کمر بسته که این موقعیت را از این مردم بگیرد و دوباره کشور را به حالت اول بازگرداند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ به داخل کشور تصریح کرد:دشمن تلاش می کند که دوباره به داخل کشور ما نفوذ پیدا کند و حاکمیت و اداره این مردم و کشور را به دست بگیرد و هر طور که خودش می‌خواهد در این کشور تصمیم بگیرد و انقلاب اسلامی ایران را از میان بردارد.

امام جمعه شهرکرد کمبودها و محرومیت‌های امروز در چهارمحال‌و‌بختیاری را ناشی از ظلم و ستم طاغوت و رژیم شاهنشاهی در حق این مردم استان دانست و گفت:در دوران طاغوت تصمیم گرفته بودند که به استان‌هایی همچون چهارمحال و بختیاری هیچ گونه توجهی نشود؛بنابراین هیچ گونه عمران ، آبادانی، راه و امکاناتی به این مردم داده نشد و استان چهارمحال‌و‌بختیاری در محرومیت و مظلومیت ماند.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین نکونام آبادانی و پیشرفت امروز در چهارمحال و بختیاری را غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب و دوران طاغوت خواند و خاطرنشان کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران امکانات و زیرساخت‌های فراوانی در استان ایجاد و فراهم شده است البته اعتقاد ما این است که شرایط امروز استان با آن نقطه مطلوب که رفع همه کاستی‌ها و مشکلات است، فاصله بسیار دارد و خیلی بیشتر و بهتر از این‌ها باید به شما مردم خدمت‌رسانی صورت بگیرد زیرا شأن و جایگاه شما مردم فراتر از این کارها و اقدامات است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بسته شدن راه ها در مناطق صعب‌العبور و برف‌گیر را یکی از مشکلات همیبشگی استان دانست و گفت:این واقعاً برای ما مورد پسند و قبول نیست که در دهستان موگویی و مناطق اطراف آن بازفت، چلگرد و دوآب صمصامی راه عبور و مرور مردم به مدّت چند ماه بسته باشد و هیچ گونه امکان رفت و آمد برای مردم وجود نداشته باشد.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام بااشاره به تلاش مسئولان استان برای بازگشایی راه دهستان موگویی خاطرنشان کرد:اقدامات برای رفع این مشکل صورت گرفته و مقررشده یک راه فرعی احداث شود تا دیگر در این منطقه راه بسته نداشته باشیم اما به دلیل تأخیر در انعقاد قراردادها و نرسیدن به موقع امکانات و اعتبارات، آن چه که انتظار بود محقق نشده و باز امسال نیز راه بسته شده است که ما انتظار داریم که دیگر سال آینده شاهد بسته بودن راه ارتباطی این منطقه نباشیم و دسترسی به دهستان موگویی راحت‌تر صورت بگیرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد:انقلاب و نظام اسلامی می‌خواهد که در هیچ منطقه‌ای محرومیت وجود نداشته باشید و می‌رود به آن سمتی که محرومیت را به کلی از کشور برطرف کند اما دشمنان خلاف این را می‌خواهند و تلاش می‌کند که جلوی حرکت شتابان و روبه جلوی انقلاب اسلامی برای آبادانی، خدمت و حاکم کردن ارزش‌های اسلامی رابگیرند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با تاکید بر این که دشمن آماده است هر آن چه که شما دارید از شما بگیرد تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها در داخل نیز نسبت به دشمنی که آمده تمام کشور و انقلاب را غارت کند و تیشه به ریشه انقلاب بزند، غافل هستند و با نگاه حسن‌ظن به او می‌نگرند و به او اطمینان دارند و دل به دشمن خوش کرده‌اند.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: انسان عاقل به آمریکایی که خیزبرداشته تا این انقلاب و مردم را نابود کند و کشور را به وضع أسف‌بار دوران طاغوت و حاکمیت مستکبران بازگرداند ، خوش‌گمان نمی‌شود؛ بلکه باسوء ظن و بدگمانی با او برخورد می‌کند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام گفت:متأسفانه برخی از دوستان ما در داخل کشور به آمریکا و اروپا و وعده‌های توخالی آن‌ها خوش گمان هستند و با خوش‌گمانی با آن‌ها برخورد می کنند و راه را برای نفوذ آنان به داخل باز می‌کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر این که مقام معظم رهبری واقعاً نگران نفوذ آمریکایی‌ها و دشمنان به داخل کشور هستند تصریح کرد: اگر پای آمریکایی‌ها در این کشور باز شود، نظام و ملت ایران را مثل گذشته نابود می‌کنند و اجازه نخواهند داد که این کشور راه خودش را برود و استقلال و عزت داشته باشد.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام به اظهارت صریح آمریکایی‌ها در دشمنی با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها با صراحت می‌گویند که تا ایران و جمهوری اسلامی ایران است ما هیچ‌گونه آرامشی نداریم اما متأسفانه برخی‌ها در داخل به این آمریکا روی خوش نشان می‌دهند و می‌گویند اگر آمریکا بیاید مشکلات ما حل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکیدبر این که تجربه گذشته کینه‌ورزی و دشمنی دیرینه آمریکایی‌ها با ایران اسلامی را اثبات کرده است افزود:انسان عاقل هیچ‌گاه یک أمر تجربه شده را دوبار تجربه نمی‌کند،چرا که می‌داندنتیجه آن چیزی جز پشیمانی نخواهد بود.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام تاکیدکرد:آمریکایی‌هاجزخیانت،جنایت،دشمنی وظلم و ستم درحق انقلاب اسلامی از خودشان چیزی به جا نگذاشته‌اند که اگر بخواهیم یک فهرستی از این جنایت‌ها و خیانت‌هاجمع‌آوری کنیم، یک کتاب قطور و چند جلدی خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد خطاب به مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کرد: مسئولانی که دل به آمریکا خوش کرده‌اید و تصور می‌کنید که اگررابطه با آمریکا برقرار و پای آن‌ها به داخل کشور باز شود مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد، بداید که این یک اشتباه بزرگ و جبران ناپذیر برای شما است.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد:پیچ تاریخی که امروز انقلاب اسلامی با آن مواجه است همین تلاش برخی‌ها در درون برای باز کردن پای دشمنان به داخل کشور و دل‌خوش بودن به آن‌ها با هدف گره‌گشایی در مشکلات است که مردم باید بیدار باشند و فریب این ظاهرسازی‌ها را نخورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد:دشمن برای ضربه‌زدن و از بین بردن انقلاب خیز برداشته و مجهز شده است و متأسفانه برخی‌ها در داخل به این دشمن خیزبردشته و تیزدندان لبخند می‌زنند و زمینه را برای حضور او در داخل کشور فراهم می‌کنند که این خطری بزرگ در کمین کشور است.

امام جمعه شهرکرد به موضوع انتخابات ۷ اسفند اشاره کردو تأکید کرد: دشمن با تمام وجود به این انتخابات دل‌بسته و با یک برنامه‌ریزی خاص و به وسیله رسانه‌های تبلیغاتی خود، تلاش می‌کند که مردم را پای صندوق‌های رأی بیاورد و از آن‌ها بخواهد به آن کسانی که او می‌خواهد و همفکر و همسو با او هستند، رأی بدهند.

حجت الاسلام‌و‌المسلمین نکونام با تاکید بر این که مجلس همسو با آمریکا کشور را بدبخت می‌کند تصریح کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند همین چند نماینده زنده و انقلابی که دربرابر آن‌ها می‌ایستند، در مجلس آینده حضور نداشته باشند اما در مقابل مجلس آینده را افراد همسو با خود آن‌ها که همین الان هم دارند راه را برای نفوذ او به کشور باز می کنند، تشکیل بدهند.

امام جمعه شهرکرد به مسئله برجام نیز اشاره کرد و گفت: اگر چه برجام تا حدودی دستاورد برای کشور داشته اما واقعاً باید این سوال را پرسید که برجام با کشور چه کرد؟ چرا مسئولان آن چه در این برجام را از دست داده‌ایم را برای مردم نمی‌گویند؟ چرا گفته نمی‌شود که مابرای دست‌یابی به انرژی هسته‌ای، شهید داده‌ایم؟ چرا گفته نمی‌شود غنی سازی ۲۰ درصدی که آن را پذیرفته بودند، نهایت به ۳ونیم درصد کاهش یافت؟ چرا به مردم نمی‌گوییم که ۲۰هزار سانتریفیوژ را از دست دادیم؟ چرا گفته نمی‌شود که خارج کردن قلب راکتور آب سنگین اراک مساوی با خارج کردن قلب ملت ایران شد و حادثه‌ای واقعاً ناگوار برای دلسوزان نظام بود؟

حجت‌الاسلام‌والمسلمین نکونام تاکید کرد:تیم مذاکره کننده ما خیلی زحمت کشیدن و تلاش‌های بسیاری انجام دادند، امّا هر زمان که ما با دشمن پای میز مذاکره بنشینیم دشمن جری می‌شود کما این که شد و هزینه‌های سنگینی را در ازای چند دستاورد مانند بازگرداندن مجدد پول‌های بلوکه شده خودمان به خودمان پرداخت کردند.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر این که برجام را نباید بیش از اندازه بزرگ جلوه داد گفت:برجام در حد خودش خوب است اما با آن نقطه مطلوب و قابل قبول ما بسیار فاصله دارد؛ بنابراین نباید با برجام مردم را فریب داد و آن‌ها را از واقعیت‌های این اقدام صورت گرفته دور کرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *