حقیقت محمدیه (ص) سخنرانی علامه حسن زاده آملی

آوای معرفت | حقیقت محمدیه (ص) – علامه حسن زاده آملی

خانه / قرآن و عترت / عترت / ستارگان هدایت / امام علی (علیه السلام) / آوای معرفت | حقیقت محمدیه (ص) – علامه حسن زاده آملی

در این مطلب به صوت سخنرانی علامه حسن زاده آملی رضوان الله علیه ، با موضوع حقیقت محمدیه (ص) ، گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید.

حقیقت محمدیه (ص) سخنرانی علامه حسن زاده آملی

حقیقت محمدیه (ص) سخنرانی علامه حسن زاده آملی در آوای معرفت هیات. دانلود صوت سخنرانی علامه حسن زاده آملی رضوان الله علیه پیرامون حقیقت محمدیه (ص) از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی : 

و آنچه را که همه انبیا دارا هستند ، او دارا میباشد ، که میفرماید : « انا کنت نبیآ و آدم بین الماء و الطین » (آدم که در بین آب و گل بود ، من پیغمبر بودم) ؛ همانطور که او میفرماید « کنت نبیآ و آدم بین الماء و الطین » ، جانشین او ، وصی او ، خلیفه بلافصل او ، جناب امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود : « کنت ولیاً و آدم بین الماء و الطین » ؛ چون همان اصلی را که حضرت خاتم الانبیا (ص) فرا گرفته است ، جانشین او ، نماینده آن اصل  است ، آن عصاره است ، آن خلاصه است … همان اسما و صفاتی که در اصل(عصر) قرار گرفته است ، در این وصی و جانشین قرار گرفته است و داراست …

حقیقت محمدیه (ص) - علامه حسن زاده آملی
حقیقت محمدیه (ص) – علامه حسن زاده آملی

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی علامه حسن زاده آملی رضوان الله علیه پیرامون حقیقت محمدیه (ص) گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و 

کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *