آوای معرفت | داروی دردهای اجتماعی در قرآن - حجت الاسلام دکتر رفیعی

آوای معرفت | داروی دردهای اجتماعی در قرآن – حجت الاسلام دکتر رفیعی

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | داروی دردهای اجتماعی در قرآن – حجت الاسلام دکتر رفیعی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی پیرامون  داروی دردهای اجتماعی در قرآن از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

داروی دردهای اجتماعی در قرآن – حجت الاسلام دکتر رفیعی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی پیرامون  داروی دردهای اجتماعی در قرآن از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی : 

بحث ما در این جلسه نورانی در رابطه با درمان بیماری های روحی از طریق آیات قرآن است . چون شفاء لما في الصدور من نسخه ای هستم که همه بیماری های درونی و در سینه شما را شفا می دهم . در حدیث هم داریم شما مانند بیماران و خدای متعال مانند پزشک است ، نسخه این پزشک هم قرآن است . البته مثل تمام نسخه هایی که مردم گرفتند و در خانه گذاشتند یا به سلیقه خودشان یکی رو خوردند یکی رو مصرف نکردن یا دوران دارو خوردن را به کمال و تمام نرساندن خوب ممکنه به مرگ بیمار  هم برسه خوب این نسخه هم مثل همان نسخه است باید …

داروی دردهای اجتماعی در قرآن
داروی دردهای اجتماعی در قرآن

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی دکتر رفیعی  پیرامون داروی دردهای اجتماعی در قرآن گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا

مشاهده سایر سخنرانی ها و کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *