سخنرانی حجت الاسلام رئیسی با موضوع انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن

آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام رئیسی – انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن

خانه / ویژه نامه / ویژه نامه های مناسبتی / ویژه نامه دهه فجر / برنامه های صدا و سیما دهه فجر / آوای معرفت | سخنرانی حجت الاسلام رئیسی – انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن

سخنرانی حجت الاسلام رئیسی با موضوع انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام رئیسی با موضوع انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن در آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام .

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر…». در ادامه به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ضمن تبریک چهل و یکمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی به محضر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی سخنرانی بسیار مهم و شنیدنی از حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با موضوع انقلابی بودم و انقلابی عمل کردن برای شما کاربران گرامی قرار داده شده است .

امروز یکی از موضوعاتی که ضرورت جامعه ما بوده و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی بارها و بارها در دیدارهایشان با دانشجویان ، طلاب ، مسئولان و نخبگان کشور تاکید فرمودند موضوع انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن می باشد .

امروز شرایط جامعه ما ایجاب می کند که آحاد مردم و مسئولین ما انقلابی بیاندیشند و انقلابی عمل کنند . یک انقلابی باید توجه کند که چگونه می توان مشکلات مردم را رفع کرد ، چگونه می توان به مردم خدمت نمود . آنچه که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در پرتو آموزه های مکتب اسلام به ما آموختند این بود که حقیقتا باید در خدمت مردم و بویژه محرومان و مستضعفان بود .

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است .

سخنرانی حجت الاسلام رئیسی با موضوع انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن
سخنرانی حجت الاسلام رئیسی- انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *